Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@04:19:53 GMT

نجمه خدمتی: تعویق المپیک به نفع ما شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۴۶۱۹

نجمه خدمتی: تعویق المپیک به نفع ما شد

تیرانداز المپیکی ایران گفت: برای مسابقات تدارکاتی و تعداد فشنگ بالا برنامه‌ریزی کردیم که محقق نشد، تعویق المپیک به نفع ماست تا بتوانیم بیشتر تمرین کنیم.

نجمه خدمتی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد به تعویق افتادن المپیک توکیو اظهار کرد: تعویق یک ساله المپیک یک شوک بزرگ برای همه ورزشکاران بود. این موضوع می‌تواند در عملکرد هر ورزشکار اثر مثبت یا منفی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر این تعویق خیلی به نفع ورزشکاران ایرانی به ویژه رشته تیراندازی شد. برای ما تیراندازان خیلی مفید است و امیدوارم شرایط بهتر شود تا بتوانیم در المپیک بهتر نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: ما برای مسابقات تدارکاتی و همچنین تعداد فشنگ بالا برای تمرین برنامه‌ریزی کرده بودیم که این‌ها محقق نشد. ما تاکنون شاید یک هشتم مقدار فشنگی که باید شلیک نکردیم. این تعویق به نفع ماست که بتوانیم بیشتر تمرین کنیم و خود را به حریفانمان برسانیم.

تیرانداز المپیکی در مورد کسب سهمیه از طریق رنکینگ در مسابقات جام جهانی گفت: در مورد این مسابقات هنوز تصمیمی گرفته نشده و امیدوارم این اتفاق بیفتد. مسلما فدراسیون جهانی مسابقاتی که رنکینگ در آن تاثیر داشته باشد را برگزار خواهد کرد. قطعا تنها زمان مسابقات تغییر کرده که issf اعلام می‌کند.

خدمتی افزود: زمانی که سهمیه المپیک را گرفتم یک سال و ۵ ماه برای تمرین تا المپیک زمان داشتم و زمان زیادی هم برای آمادگی بود. اکنون انگار زمان از صفر شروع شده که این به نفع ماست. این تعویق را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که خدا همراه ما باشد تا بهترین تمرین را داشته باشیم و در المپیک هم بهترین باشیم.

لینک کوتاه: asriran.com/0031S9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا نجمه خدمتی نفع ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان کشتی جهان المپیک را از دست داد

ویتو آروجائو قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳ روز جمعه اعلام کرد که در مسابقات کشتی المپیک ۲۰۲۴ شرکت نخواهد کرد.

وی در وزن ۶۱ کیلوگرم مسابقات جهانی سال گذشته موفق به کسب مدال طلا شد اما بعد از آن چندین مسابقه را به دلایل مصدومیت از ناحیه دست از دست داد.

این آزادکار آمریکا به همین دلیل در مسابقه انتخابی تیم ملی کشورش حضور نخواهد داشت برهمین اساس نمی‌تواند در المپیک پاریس شرکت کند.

دیگر خبرها

  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • تسلط بر زمان
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم
  • بزرگترین دشمن ستاره کشتی در تاریخ‌سازی: زمان!
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • لشگری: مربی نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
  • قهرمان کشتی جهان المپیک را از دست داد