Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@03:06:33 GMT

کرونا باعث فوت سه دانش آموز استثنایی شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۴۶۸۲

به گزارش ایرنا، سیدجواد حسینی افزود: البته این دانش آموزان به دلیل بیماری زمینه‌ای و ابتلای به ویروس کرونا فوت کرده‌اند که خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه در زمینه مقابله با کرونا از ابتلا و مرگ دیگر دانش آموزان جلوگیری شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ادامه داد: با توجه به تعطیلی مدارس از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور جلوی بسیاری از مشکلات برای دانش آموزان با نیازهای ویژه گرفته شده و ما همچنان به والدین دانش آموزان توصیه می کنیم که بسیار مراقب فرزندان خودشان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی اشاره کرد: حال که مدارس تعطیل است وظیفه والدین دانش آموزان برای مراقبت از آنان سنگین‌تر است و باید برای حفظ جان فرزندانشان و پیشگیری از ویروس کرونا تمام اقدامات لازم را انجام دهند.

او اضافه کرد: البته سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور پس از شیوع ویروس کرونا تمام اقدامات پیشگیرانه در مدارس را انجام داد و در ستاد مقابله با کرونا که در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده است برنامه های ویژه ای برای دانش آموزان دارد.

به گفته حسینی، ۱۶ مرکز مشاوره سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور نیز آماده ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان و والدین آنها است تا در صورت هرگونه مشکل بتوانند از است خدمات بهره مند شوند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ادامه داد: ۷۴۰ مرکز اختلال یادگیری نیز با نیروهایی آماده و آنلاین در خدمت دانش آموزان و خانواده های آنان است تا به صورت تلفنی و مجازی خدماتی را به این دانش آموزان ارائه دهند.

او اشاره کرد: البته از موضوع آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه در مدتی که مدارس تعطیل است غافل نشده ایم و اعتقاد داریم که به هیچ عنوان نباید آموزش آنها تعطیل شود به همین منظور اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است.

حسینی یکی از این اقدامات را ایجاد ۱۰ مدرسه مجازی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه عنوان کرد و گفت: به همین خاطر تاکنون در ۱۰ استان کشور پایگاه های آموزش مجازی راه اندازی شده است تا دانش آموزان با کیفیت بیشتری آموزش ها را فرا گیرند.

حسینی ابراز امیدواری کرد با توجه به اقدامات پیشگیرانه و برنامه ریزی های انجام شده شیوع این ویروس در کشور روز به روز کاهش یابد تا دانش آموزان نیز بتوانند در کلاس های درس خود مشغول تحصیل شوند.

منبع: الف

کلیدواژه: سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور دانش آموزان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا ، ساعتی پیش اطلاعاتی همراه با فیلم از تنبیه یک دانش آموز مرزن آبادی توسط معلمش در فضای مجازی منتشر شد که انتشار چنین اطلاعاتی با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی پیام رسان و مردم این بخش خطه غربی مازندران همراه شد.

لیلا تقوی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان مغایر با قوانین نظام تعلیم و تربیت بوده و بنابراین از معلمی که مرتکب چنین خطایی شده باید پاسخگو باشد.

وی با اظهار آنکه امروز به علت ماموریت کاری در محل کارش حضور نداشته و به تازگی متوجه چنین اتفاقی شده است، گفت: طی تماس تلفنی از فرد خاطی خواسته شد تا فردا در نخستین ساعت کاری به اداره آموزش و پرورش مراجعه کند و در این باره توضیح دهد.

مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد ضمن پوزش از والدین این دانش آموز گفت: برابر ضوابط و قواعد با این معلم برخورد خواهد شد و کوتاه نخواهم آمد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی ، دست‌کم هزار و ۷۰۰ دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • جداسازی طیف اوتیسم از گروه کم توان ذهنی/متناسب سازی محتوای درسی برای دانش آموزان اوتیسم+فیلم