Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا قوسی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در راستای افزایش بهره‌وری و ارتقا جهش تولید تفاهم نامه‌ای طی سال گذشته بین شرکت شهرک‌های کشاورزی و استانداری منعقد شد.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه ۷۰۰ هکتار سطح زیر کشت گلخانه با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد تومان و میزان تولید ۲۸۰ هزار تن هدف گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوسی با بیان اینکه این تفاهم نامه جهشی ۱۰ برابری در میزان سطح و جهشی ۲۵ برابری در میزان تولید محصولات گلخانه‌ای است، گفت: محصولات گلخانه‌ای ظرفیت ارزآوری و اشتغال بالایی داشته و صرفه‌جویی خوبی در مصرف آب دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه از زمان تبیین تفاهم نامه اقدامات اجرایی طرح آغاز شد، افزود: تاکنون ۶۴۰ هکتار گلخانه در سطح شهرستان‌های مختلف مکان‌یابی و شناسایی شده است.

قوسی ادامه داد: برای قریب به ۶۰۰ هکتار جواز تأسیس صادر شده و کارهای مطالعاتی برای ۱۵۴ هکتار انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ۲۷۰ هکتار مجوز تأمین آب صادر شده است، اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه مشکل مالی برای اجرای این طرح نداشته‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: ۳۰ درصد از مجموع این منابع مالی در تعهد استان بوده که تاکنون شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تأمین و موافقت نامه ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ تومان از محل تبصره ۱۹ مبادله شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اشتغال جهاد کشاورزی خراسان جنوبی صرفه جویی منابع مالی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد