Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان سیار شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه و مراحل رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک سپاه پاسداران، در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با قرارگاه‌های ده‌گانه نیروی زمینی سپاه گفت: این بیماری میزان فراگیری بسیار جهنده و سریعی دارد و به همین دلیل اقتضا می‌کرد که یک رفتار فداکارانه و مجاهدانه برای آن انجام شود که در این زمینه مردم عزیز ما شاهد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سپاه پاسداران که با فرمان امام راحل در ابتدای انقلاب به وجود آمد در سخت‌ترین شرایط کنار مردم بوده و مجاهدانه اقدام کرده است و امروز هم همه امکانات خود را برای کمک به مردم بسیج کرده است.

لاریجانی با اشاره به بازدید خود از امکانات نیروی زمینی سپاه بیان کرد: به مردم باید بگویم احساس من این است که فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی زمینی از لحظات اول تمام امکانات سپاه را برای صیانت از مردم مقابل کرونا سوق داده‌اند و امکانات وسیعی را هم برای خدمت به مردم فراهم کرده اند.

او اضافه کرد: اتاق‌های عمل، بخش‌های آی‌سی‌یو و همچنین تغییر کاربری در بخش‌های مختلف دیگر، برای ارائه خدمات بهتر پیش‌بینی شده است.

رئیس مجلس  تاکید کرد: غربالگری یکی دیگر از اقدامات موثر و جهادی سپاه است که با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است، همین کار باعث شد خیلی از افرادی که دچار این بیماری شده‌اند از سایر افراد جدا شده و تحت درمان قرار بگیرند و بر اساس گزارشی که معاون وزیر بهداشت دادند تاکنون ۵۰ میلیون نفر از ایرانیان غربالگری شده‌اند.

او تاکید کرد: با رصد وضعیت کشور‌های درگیر می‌توان دریافت که وزارت بهداشت و سایر نهاد‌هایی که در ایران فعالیت کردند، خیلی جلوتر از کشور‌های دیگر است؛ در اروپای و آمریکا که مدعی امکانات پیشرفته هستند، دچار معضلات بزرگی شده‌اند، اما به روی خود نمی‌آورند در صورتی که مشخص است که چقدر در مقابله با کرونا دچار آشفتگی هستند.

رئیس مجلس تصریح کرد: در ایران چه در وزارت بهداشت و چه در نیرو‌های مسلح، مجاهدانه به میدان آمدند و بعضا جان خود را فدا کردند تا از مردم صیانت کنند، این امر نیازمند سپاسگذاری و قدردانی از همه مجاهدان چه در وزارت بهداشت و چه در نیرو‌های مسلح است؛ همچنین از سردار سلامی و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و همه فرماندهان قرارگاه‌ها تشکر می‌کنم، چون می‌بینیم که چه کار بزرگی برای صیانت از ملت انجام داده‌اید.

لاریجانی اظهار کرد: باید به مردم بگوییم که این اقدامات، بخشی از خدمات سپاه پاسداران در این قضیه است در صورتی که وظیفه ذاتی آن نبوده و برای صیانت از مردم وارد عمل شده است.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه همه بخش‌های کشور بسیج شده‌اند این بیماری را دفع کنند، گفت: همکاری مردم خیلی مهم است، تصمیماتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده، عمده مردم توجه کردند و همین عاملی شد که در بسیاری از استان‌ها وضعیت درگیری سیر نزولی پیدا کرده است، اما خواهش ما این است که این همکاری را تکمیل کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس مجلس علی لاریجانی ویروس کرونا سپاه پاسداران ستاد ملی مقابله با کرونا نیروی زمینی سپاه وزارت بهداشت رئیس مجلس شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی گفت: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. 

وی تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است