Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جلسه بررسی برنامه‌های حوزه گردشگری استان در سال ٩٩، اظهارداشت: تحقق جهش تولید اتمام پروژه‌های در حال اجرا تا پایان سال ٩٩ است که در این راستا باید پروژه‌هایی از جمله پیست‌های اسکی که سال گذشته عملیات اجرایی آن شروع شده، به افتتاح برسد.

او گفت: تعریف قطب‌های جدید گردشگری، اجرای پروژه‌های جاذب گردشگر از طریق جذب سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی‌، حذف بروکراسی زائد اداری، افزایش میزان ماندگاری گردشگران و  استفاده از شیوه‌های نوین معرفی قابلیت‌های گردشگری از اقدامات مورد انتظار در حوزه گردشگری  به عنوان محور توسعه استان در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: محوری‌ترین حوزه برای تحقق جهش تولید در حوزه صنایع دستی است که برنامه‌ریزی لازم در این حوزه صورت گرفته است.

وی ترویج صنایع‌دستی در حاشیه شهرها، استفاده از ظرفیت فروش اینترنتی محصولات، ایجاد بازارچه‌های دائمی در جاده‌های منتهی به استان‌ و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه میراث فرهنگی و زیرساخت‌های گردشگری را از جمله برنامه‌های این اداره کل در راستای تحقق منویات رهبری دانست.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان اردبیل استفاده از ظرفیت سرمایه گردشگری استان گردشگری و صنایع دستی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت دیوار تاریخی سدار در بندرخمیر

سپر زارعی معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: دیوار تاریخی سدار با تامین اعتبار از سوی شهرداری بندرخمیر و نظارت میراث فرهنگی مرمت می‌شود.

وی افزود: دیوار سدار متعلق به دوره زندیه و ساخته شده از سنگ لاشه و گچ نیم کوب بوده و سال ۱۳۸۴ به شماره ۱۳۸۳۶ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: این دیوار در ۳ کیلومتری بندر خمیر، در نزدیکی جنگل حرای مردو قرار دارد و از بالای کوه تا ساحل دریا برای محافظت از شهر بنا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳.۵ میلیارد نفر امکان سفر بدون روادید به ایران را دارند
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • بهره برداری از شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین در شهریورماه امسال
  • مرمت دیوار تاریخی سدار در بندرخمیر
  • بیش از ۶ هزار نفر در دوره های صنایع‌دستی آموزش دیدند
  • جذب ۳۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در سرخه
  • بازدید بیش از ۶۸ هزار نفر در تعطیلات عید فطر از جاذبه‌های سمنان
  • بازدید از اماکن گردشگری فارس از  مرز ۲۰ میلیون گذشت 
  • نمایشگاه مشترک قطر و هرمزگان در بندرعباس برگزار می‌شود