Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان طی پیام صوتی توصیه‌هایی برای آغاز ماه شعبان و فرصت ایجاد شده برای بهره‌برداری از این ماه باتوجه به ایام خانه‌نشینی داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در پیام صوتی توصیه‌هایی برای آغاز ماه شعبان و فرصت ایجاد شده برای بهره‌برداری از این ماه باتوجه به ایام خانه‌نشینی داشت و گفت: به‌واسطه این فرصت ایجاد شده فراغت بیشتری برای مناجات می‌توانیم داشته باشیم و ماه شعبان نیز فرصت استثنایی برای خواندن مناجات شعبانیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مناجات را هرماه، روز و شب می‌توان خواند، اما چون به نام این ماه است، بی‌انصافی است که آن را سیر نخوانیم و مرور نکنیم.

وی افزود: اساساً دعا را یک‌بار به عنوان متنی برای مطالعه می‌توان خواند و یک مرتبه به عنوان متنی برای تفکر، وقتی مطالعه می‌کنیم کنجکاوی می‌کنیم که در این متن چه خبر است؟ دعا عصاره ایمان و معرفت یک امام است که به ما می‌رسد و مناجات شعبانیه عصاره وجود معنوی امیرالمومنین(ع) است.

پناهیان خاطر نشان کرد: یک مرتبه مناجات شعبانیه را مطالعه کنید، سپس شرحی از آن را مطالعه کنید و باردیگر با تفکر با آن برخورد کنید.

این سخنران مذهبی در ادامه به بیان ویژگی‌های این مناجات پرداخت که صوت کامل این توصیه‌ها را می‌توانید اینجا بشنوید:

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه شعبان حجت الاسلام پناهیان ویروس کرونا خانه نشینی دعا و مناجات سخنران مذهبی استاد حوزه و دانشگاه ماه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان