Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزنامه آمریکایی افزود: آمریکا تلاش کرده تحریم های ایران را تشدید کند. هفته گذشته چند شرکت دخیل در صنایع پتروشیمی ایران هدف تحریم ها قرار گرفتند.

رهبر ایران تحریم های آمریکا را مانع مبارزه این کشور با همه گیری  کرونا توصیف کرده و گفته که آمریکا در تولید این ویروس نقش داشته است. این در حالیست که مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا مدعی است تهران درباره دامنه شیوع این ویروس دروغ می گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه افزود: در شرایط بحران انسانی فوق العاده، دولت ترامپ سیاست «فشار حداکثری» علیه ایران را تشدید کرده است تا شرایط دشوار جمعیت ۸۰ میلیون نفری این کشور را افزایش دهد اما این راهبرد چه هدفی را دنبال می کند؟

مردم عادی ایران و دیگر کشورها، آمریکا را در سخت تر کردن مبارزه با همه گیری کرونا در ایران مقصر می دادند. این شامل کشورهای متحد آمریکا نیز می شود. بریتانیا در بین دیگر کشورها خواستار رفع تحریم ها شده است.

پمپئو مدعی است به ایران پیشنهادکمک پزشکی به ایران شده است اما ایران آن را رد کرده است و تحریم ها واردات مواد غذایی یا دارو را هدف قرار نمی دهد اما اقدامات آمریکا برای محدود کردن تامین مالی، شرکت های بیمه و کشتیرانی در جلوگیری از این امر موثر است.

این رسانه به نقل از کارشناسان نوشت چند شرکت تامین کننده تجهیزات پزشکی ارسال محموله به ایران را متوقف کرده اند.

این رسانه نتیجه گرفت: رویکرد تقابلی ترامپ نتوانسته به اهداف خود برسد و شیوع ویروس کرونا فرصتی به او می دهد تا این روند را اصلاح کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تحریم ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تحریم ایالات متحده آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا آمریکا بریتانیا آمریکا ویروس کرونا تحریم ایالات متحده آمریکا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد

به گزارش جماران؛ دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد را با ادعای ارتباط با فعالیت‌های سایبری فرماندهی الکترونیک سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تحریم کرد.

ایلنا به نقل از ال‌بی‌سی نوشت: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد را با ادعای ارتباط با فعالیت‌های سایبری فرماندهی الکترونیک سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تحریم کرد.

بر این اساس، این بازیگران ده‌ها شرکت و نهاد دولتی ایالات متحده را از طریق عملیات سایبری هدف قرار داده‌اند.

در بیانیه مطبوعاتی وزارت خزانه داری آمریکا آمده است، در هماهنگی با اقدام فعلی، وزارت دادگستری ایالات متحده و دفتر تحقیقات فدرال در حال بازسازی کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهادهای آمریکایی هستند.

در ادامه این بیانیه ادعا شده است: «این شرکت‌ها و افراد با استفاده از طیف وسیعی از فعالیت‌های مخرب سایبری، از حملات باج‌افزار علیه زیرساخت‌های حیاتی گرفته تا انجام فیشینگ نیزه‌ای علیه افراد، شرکت‌ها و نهادهای دولتی، به هدف قرار دادن ایالات متحده ادامه می‌دهند».

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • واکنش رئیس حزب کار اسرائیل به تحریم آمریکا علیه گردان نتزاه یهودا