Web Analytics Made Easy - Statcounter

رادمهر از نجات جان دو مادر باردار در سیل روزهای گذشته توسط نیروهای امدادی در روستاهای جاسک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جاسک، «محمد رادمهر» در گفتگویی خبری با اشاره سیل روزهای گذشته در شهرستان جاسک اظهار کرد : بارندگی روزهای گذشته در شهرستان جاسک سبب تخریب جاده های روستایی و آبگرفتگی  برخی از روستاها و مسدود شدن برخی از راههای ارتباطی در این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: باتوجه به حجم بارندگی  انجام شده در شهرستان و ارتفاعات کوهستانی جاسک که طغیان رودخانه  ها  را در پی داشت ،همانند سیل گذشته سبب تخریب برخی از محورهای مواصلاتی و مسدود شدن راههای ۳۶ روستا در این منطقه شد.

 

فرماندار شهرستان جاسک گفت: در این سیل  با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در روستاهایی که راه روستایی و دسترسی به آن قطع شده بود جان دو مادر باردار را نجات دادند و آنها را با بالگرد و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان انتقال دادند.

 

 

رادمهر بابیا اینکه نیروهای راهداری پس از پایان بارندگی در جاسک  اقدام به بازگشایی مسیرهای روستایی مسدود شده کرده اند عنوان کرد: تا کنون راه بیش از ۲۰ روستا بازگشایی شده است ،اما راه روستایی منطقه کوهستانی به علت صعب العبور بودن و وجود گل و لای تا  خشک و سفت شدن مسیر  امکان پذیر نیست.

 

فرماندار جاسک تصریح کرد: بازگشایی راههای روستایی همچنان ادامه دارد ،اما نیروهای راهداری با کمبود ماشین آلات مواجه هستند که این امر مشکلات را دو چندان می کند.

 

 

 

  

پایان پیام/673

منبع: شبستان

کلیدواژه: نجات جان مادران باردار سیل در جاسک شهرستان جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید

روح اله کریمی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز ۲۸ فروردین ماه۱۴۰۳ در تماس تلفنی با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی اورژانس۱۱۵ مرودشت دال بر شروع درد زایمانی و نیاز فوری مادری باردار به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ خدمت رسانی شد و در نخستین اقدام آموزش‌های لازم به صورت تلفنی توسط کارشناسان مرکز ارتباطات ارائه شد و همزمان یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس تخت جمشید برای رسیدگی به این مادر باردار اعزام شد.

کریمی افزود: پس از حضور تکنسین های اورژانس با توجه به تشخیص و نیز وضعیت اورژانسی مادر باردار، در طول مسیر انتقال مادر به بیمارستان به صورت مداوم علائم حیاتی وی کنترل، بررسی و مراحل زایمان پایش شد.

وی با اشاره به تولد نوزاد پسر در آمبولانس عنوان کرد: با اقدامات حمایتی تکنسین های اورژانس نوزاد پسر در آمبولانس فوریت‌های پزشکی به دنیا آمد و مادر و فرزند در سلامت کامل به بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت منتقل شدند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زایمان زن باردار در منطقه برف‌گیر جاجن بخش بابلکنار بابل (+صوت) اعزام نوزاد ۲ ماهه با جت فالکون به تهران

دیگر خبرها

  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • انسداد ۵ محور اصلی بر اثر طغیان رودخانه‌ها در هرمزگان
  • انسداد ۵ محور اصلی و ۲۷ محور روستایی بر اثر طغیان رودخانه‌ها
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید