Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیووانی کوبولی جیلی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس از کریستیانو رونالدو به علت انتشار تصویری از خود در کنار استخر خانه اش انتقاد کرد.

طرفداری- کریستیانو رونالدو تورین را ترک کرد و به زادگاهش پرتغال سفر کرد تا در کنار مادرش که مریض بود باشد، اما جیلی به هر دلیل از رفتار ستاره پرتغالی رضایت ندارد.

به گزارش مارکـا، جیلی در مورد انتشار تصویری از کریستیانو رونالدو در کنار استخر خانه اش، گفت:

وقتی کریستیانو رونالدو رفت، اوضاع در یوونتوس پیچیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که به خاطر مادرش به پرتغال می رود اما حالا عکس هایش کنار استخر را منتشر می کند. وقتی برای او استثنا قائل شدند همه چیز از هم پاشید و دیگر بازیکنان هم می خواستند تورین را ترک کنند اما نباید اینطور می شد. همه آنها باید قرنطینه می شدند.

این مرد 75 ساله در ادامه افزود:

در حال حاضر انتقاد کردن آسان است اما ما که از بیرون نگاه می کنیم، درک نمی کنیم که چرا بازیکنان می خواهند ایتالیا را ترک کنند. وقتی آنها برگردند، بازگشت به فرم سابق سخت خواهد بود چون باید 14 روز هم در قرنطینه بمانند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو کنار استخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال که به‌خاطر حواشی پیش آمده در بازی با آلومینیوم اراک با حکم کمیته انضباطی مواجه شده بود، بعد از مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داد، دوباره به کمیته انضباطی احضار شد و توضیحاتش را ارائه کرد.

به نقل از ورزش سه حالا شایعات زیادی درباره احتمال محرومیت حسینی در بازی آینده استقلال مطرح شده و هواداران منتظر اعلام نظر دوباره کمیته انضباطی هستند.

در این شرایط علی پورحیدری فرزند منصور پورحیدری یکی از افرادی است که به حمایت از حسینی پرداخته است. او در این خصوص گفت: «کاپیتان استقلال کار خاصی انجام نداد و مصاحبه‌اش هم از نظر من اصلاً بد نبود. او جریمه خودش را پذیرفت و قبول کرد که آن را می‌پردازد. مگر این بنده خدا فحش داده بود که اینطور با او برخورد کردند؟ کاپیتان استقلال گفت فدای سر آن هوادار، خب حرف بدی هم نزد ولی بابت این مسئله باید دوباره جواب پس بدهد!»

او افزود: «به نظرم حالا دیگر کم کم مشخص می‌شود که ادعای برخی بازیکنان استقلال مبنی بر اینکه نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود را باید جدی گرفت. حالا مخالفت با استقلال در حال علنی شدن است. به‌خاطر مصاحبه‌ای که به نظر من هیچ ایرادی هم نداشت، دارند کاپیتان ما را محروم می‌کنند و معتقدم باشگاه باید واکنش سفت و سختی نشان بدهد. حتی جریمه ۳۰۰ میلیونی برای حسینی هم اشتباه بود چه برسد به اینکه دوباره او را احضار کنند.»

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898211

دیگر خبرها

  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید