Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ هیئت حسینیه تلواژگان و مسجد نورباران اصفهان در یک اقدام خداپسندانه هزینه‌های جشن میلاد امام حسین(ع) و حضرت مهدی(عج) را برای تهیه بسته‌های غذایی برای خانواده‌های درگیر با بیماری کووید۱۹ اختصاص دادند. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پس از شیوع و فراگیر شدن ویروس کرونا در سطح کشور گروه‌های جهادی و هیئات مذهبی دست به کار شدند و برای ریشه‌کنی این ویروس منحوس بار دیگر به میدان آمدند تا با فعالیت‌های خود در راستای جلوگیری از شیوع کرونا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت‌های مذهبی اصفهان، همچون هیئت پیروان حضرت مهدی(عج) محله شمس‌آباد، هیئت بنی‌فاطمه خیابان ابن‌سینا، هیئت حسینیه تلواژگان کنار سایر هیئات مذهبی با همراهی گروه‌های جهادی بسیج، ضدعفونی و گندزدایی از خیابان‌ها و محلات اصفهان را آغاز کردند که این روزها با جدیت و پشتکار بیشتری در حال انجام است، همچنین تولید ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و لباس‌های مخصوص بیمارستانی نیز در دستور کار گروه‌های جهادی و هیئات مذهبی قرار دارد.

گزارش ویدئویی تسنیم| اقدام جهادی سپاه لرستان در ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک / همت بانوان بسیجی برای شکست کرونا‌قم|تلاش شبانه‌روزی 120 نیروی جهادی برای تکمیل بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)‌قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی 1000 ماسک به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اهدا کرد

هیئت حسینیه تلواژگان و مسجد نورباران اصفهان در اقدامی جالب کلیه‌ هزینه‌های جشن میلاد امام حسین(ع) و حضرت مهدی(عج) را صرف تهیه بسته‌های غذایی برای خانواده‌های درگیر با بیماری کووید19 اختصاص دادند تا افراد این خانوارها که در قرنطینه هستند از این بسته‌های غذایی بهره‌مند شوند.

مسئول هیئت حسینیه تلواژگان درباره این اقدام جهادی و خداپسندانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از 100 سال گذشته مراسم جشن سوم شعبان و جشن میلاد امام زمان(عج) در حسینیه نورباران و حسینیه مسجد سیف‌الله‌خان محله تلواژگان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط به‌وجودآمده و شیوع ویروس کرونا نشستی با حضور هیئات مذهبی اصفهان برگزار شد و قرار بر این شد که هزینه‌های جشن اعیاد رجبیه و شعبانیه به بیماران درگیر با ویروس کرونا اختصاص پیدا کند که بر همین اساس بخش قابل توجهی از هزینه‌های جشن سال جاری به بیماران و خانواده‌های درگیر با بیماری کرونا اختصاص پیدا کند.

جواد نیکان‌نسب خاطرنشان کرد: در همین راستا 313 بسته غذایی به‌تعداد یاران امام زمان(عج) شامل برنج، عدس، ماکارونی، روغن و شکلات تهیه شده است که میان خانواده‌های تعیین‌شده و تعدادی از کادر درمانی بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/172/ش+

R41346/P/S6,51/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا بسته های غذایی هزینه های جشن هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد

وزارت امور خارجه عمان حمله ادعایی منتسب به رژیم اسرائیل در اصفهان را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه عمان به دنبال گزارش‌ها درباره رهگیری ۳ ریزپرنده در اصفهان در این خصوص بیانیه‌ای صادر کرد.

وزارت خارجه عمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «سلطنت عمان تداوم تنش‌ها در منطقه را دنبال می‌کند و حمله امروز صبح اسرائیل به اصفهان در جمهوری اسلامی ایران و همچنین تجاوزات نظامی مکرر اسرائیل در منطقه را محکوم و تقبیح می‌کند.»

منابع خبری، بامداد امروز، از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان خبر دادند. رسانه‌های غربی به دنبال انتشار این گزارش‌ها ادعا کردند این اقدام در پاسخ به عملیات ایران از سوی اسرائیل انجام شده است.

علی‌رغم آنکه رژیم اسرائیل به صورت رسمی هیچ بیانیه‌ای درباره این اقدام منتشر نکرده است؛ اما «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در واکنش به این اقدام گفت: «مسخره است!»

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران صبح امروز در حساب کاربری خود در شبکه ایکس در ارتباط با صدای انفجار در شهر اصفهان خبر داده بود ۳ ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت سرنگون شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد
  • تعرفه های آندوسکوپی و کولونوسکوپی پاسخگوی هزینه‌ها نیست
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • هیئت های مذهبی نیروهای مسلح استان اردبیل تحقق "وعده صادق" را گرامی داشتند
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • تنبیه رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران کاری بجا و ارزشمند بود
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز