Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:38:33 GMT

دلسوختگان مامور جبران ناکامی‌های فوتسال قم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۵۸۴۲

دلسوختگان مامور جبران ناکامی‌های فوتسال قم

تیم فوتسال مجمع جهانی دلسوختگان اهل‌بیت به نمایندگی از قم در دوره جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتسال پرطرفدارترین رشته گروهی در استان قم محسوب می‌شود ولی در دو سال اخیر حال این رشته ورزشی به هیچ عنوان خوب نبوده و فوتسال قم از داشتن دو نماینده در لیگ برتر حالا به لیگ دسته دوم ایران و کسب مجوز صعود به لیگ برتر دل‌خوش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که دو سال اخیر با ناکامی‌های مختلف برای فوتسال قم سپری شده، تیم مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت قم که سال گذشته در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشت امسال نیز با حضور در این سطح از رقابت‌ها به دنبال کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول این رشته است.

نکته عجیب و قابل بررسی این است که تیم دلسوختگان اهل بیت قم بعد از اینکه لیگ دسته دوم سال گذشته را با ناکامی پشت‌سر گذاشت و نتوانست مجوز صعود به لیگ دسته اول را کسب کند، چندی قبل امتیاز خود در این سطح از رقابت‌ها را به استان البرز واگذار کرد و با امتیاز تیمی که سال گذشته به نام الماس‌شهر قم از دسته اول سقوط کرد، در لیگ دسته دوم به میدان می‌رود.

در واقع قرار است تیم مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت به عنوان حامی مالی نماینده قم در لیگ جدید شرکت کند، در حالی اسامی بازیکنان و کادر فنی این تیم اعلام شده و در شرایطی که دلسوختگان صرفا در این خصوص حامی مالی خواهد بود، اما بازی‌های این تیم که قرار بود از اسفند ماه آغاز شود به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است.

بازیکنان تیم دلسوختگان اهل بیت قم در لیگ جدید محمدحسین کوهستانی، محسن یعقوبیان، مصطفی احتشامی، محسن سابقی، وحید صیدی، محمد ارجمند، حسین امینی، محمد زنگی، عابد خسروبیگی، رضا میرزایی، حامد خلیفات، امیرحسین یاوری، محمد ابراهیمی، میثم راموز، مسعود داودآبادی، سیدمحمد موسوی و محمد قدیمی هستند.

این تیم به سرمربیگری سیدعلی‌اصغر احمدی وارد رقابت‌ با مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور می‌شود، در حالی که سرپرستی تیم را سیدمرتضی تکیه‌ای انجام می‌دهد و حسین آتش‌پنجه همچون دوره قبلی این بازی‌ها، مسوولیت مدیرعامل تیم دلسوختگان اهل بیت قم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم فوتسال ليگ دسته اول دلسوختگان اهل بیت قم صعود به لیگ دسته اول لیگ دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش «شن ها مأمور خدا بودند» به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مسؤولین لشکری و کشوری فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این‌مراسم فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، رو به روی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084270 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای اسکتبار جهانی
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • شوخی رودیگر با مامور امنیتی ورزشگاه پیش از بازی با بارسلونا / فیلم
  • افراد مسلح در غرب پاکستان ۷ مامور گمرک را کشتند
  • تیراندازی در غرب پاکستان/ ۷ مامور گمرک کشته شدند