Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@08:14:03 GMT

گیلان نیازمند رونق تولید با جهش مضاعف است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۵۸۴۳

گیلان نیازمند رونق تولید با جهش مضاعف است

نماینده منتخب مردم تالش بزرگ در مجلس یازدهم با اشاره به عقب‌ماندگی گیلان علیرغم برخورداری از ظرفیت‌های بی‌نظیر گفت: گیلان نیازمند رونق تولید با جهش مضاعف است.

حسن محمد یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به شعار جهش تولید و لزوم بهره‌گیری همه تلاش‌ها برای تحقق آن اظهار کرد: تحقق جهش تولید علاوه بر همکاری مردم، نیازمند اتاق فکر در ابعاد مختلف و از همه مهم‌تر تلاش مضاعف متولیان امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور اثربخش مردم درصحنه‌های مختلف، تحریم‌ها را کمرنگ کرده، افزود: تمامی پتانسیل‌ها و بستر لازم برای جهش در همه ابعاد ازجمله تولید و اقتصاد وجود دارد و با کوشش مضاعف همه‌جانبه می‌توان رونق اقتصادی را شاهد بود.

نماینده منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دستیابی و تحقق جهش تولید را ممکن دانست و تصریح کرد: به نظر می‌رسد مجلس یازدهم بتواند با شناخت دقیق‌تر مشکلات و ارائه راهکاری مناسب در جهت اصلاح قوانین و نظارت بر حسن اجرای آن راه مناسبی را در اختیار مجریان برای تحقق شعار سال قرار بدهد.

محمدیاری بر ضرورت رفع موانع تولید با اصلاح قوانین دست و پاگیر جاری مجلس تأکید کرد و گفت: تمام تلاش خود را به جهت اصلاح قوانین حوزه تولید و فراهم شدن شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که یک امر ضروری است، به کارخواهم گرفت.

وی با بیان اینکه به‌صورت شایسته از وجود نخبگان و جوانان در عرصه تولید استفاده‌نشده، افزود: اگر در حوزه‌های تخصصی و تولید از متخصصان امر به‌ویژه جوانان مستعد و توانمند بیشتر استفاده شود، این اعتماد یقیناً اثربخش خواهد بود و زمان تحقق جهش تولید نیز کوتاه‌تر می‌شود.

نماینده منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و بی‌نظیر گیلان خاطرنشان کرد: گیلان استانی سرسبز، مستعد و دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد است اما در نرخ اشتغال، رونق تولید و بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران کمی عقب‌مانده که نیازمند توجه بیش‌ازپیش در حوزه رونق تولید با جهش مضاعف است.

محمدیاری جهش تولید را در استمرار رونق تولید دانست و گفت: در حوزه رونق تولید هنوز به نقطه ایده آل نرسیده‌ایم و باید امسال تلاشمان را برای تحقق جهش تولید مضاعف کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان تولید مجلس شورای اسلامی جهش تحقق جهش تولید رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه کوچ بهاره عشایر از قشلاق در مناطق جنوبی فارس و استان بوشهر از اوایل فروردین آغاز شده است، گفت، ۲ و نیم تا ۳ درصد جمعیت استان فارس را عشایر تشکیل می‌دهند که این جمعیت در فصل بهار ،مناطق گرمسیری را به مقصد مناطق سردسیر استان در شمال فارس  ترک می‌کنند.
کریمی افزود: ۵۰ درصد عشایر کوچنده فارس را ایل قشقایی تشکیل می‌دهند که از مناطق جنوبی به مرکز و غرب استان فارس کوچ می‌کنند.
وی افزود: ۱۵ درصد جمعیت کوچنده فارس ایل لر بویر احمد و ممسنی اند و بقیه عشایر کوچانده فارس را ایلات خمسه تشکیل می‌دهند که از لار، زرین دشت و داراب به سمت بوانات و خرمبید و سرچهان کوچ می‌کنند.
وی با بیان اینکه این جمعیت نقش ارزنده‌ای در تولید فرآورده‌های دامی و صنایع دستی دارند، افزود: این جمعیت کوچ رو که این روز‌ها به سمت مناطق ییلاقی در حرکت اند ۲۵ تا ۲۸ درصد گوشت قرمز استان فارس و کشور و ۴۷ درصد صنایع دستی استان را تولید می‌کنند و سهم بسزایی در تولید فرآورده‌های لبنی دارند.

دیگر خبرها

  • بانک ها جلوی اختلاس ها را بگیرند/ضرورت رونق اقتصاد و تولید
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: جهت تحقق شعار سال دولت و مجلس هر ۴ ماه یک‌بار گزارش دهند/ وقتی مردم را پای کار آورده‌ایم موفق بوده‌ایم + فیلم
  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است
  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها