Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برای حضور در تفرجگاه‌های استان اردبیل محدویت اعمال شده و با کسانی که رعایت نکنند برخورد خواهد شد.
او افزود: برای مقابله با اشاعه و همه گیری ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی محدودیت‌هایی برای حضور در مناطق گردشگری، تفریحی استان اعمال شده و با معدود افرادی که قانون را زیر پا بگذارند، به حقوق دیگران تعدی و جان هموطنان را مورد تهدید قرار دهند و برای مردم دردسرساز باشند برخورد قضایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک از جمله راه اندازی خط تولید ماسک N۹۵ و مواد ضد عفونی برای حفاظت از جان مردم و رزمندگان سلامت در حوزه بهداشت و درمان گفت: حتی برخی از تولیدات نخبگان جوان ما از جمله رباط پرستار، از سوی استان‌های مختلف درخواست تولید شده است.
عتباتی با تاکید بر ایجاد بستر سالم اقتصادی و توزیعی در جامعه و با اشاره به برخورد جدی با هرگونه احتکار و گرانفروشی مواد ضدعفونی و بهداشتی تصریح کرد: نیاز مردم در داروخانه‌ها و مراکز عرضه بدون محدویت عرضه می‌شود.
او در ادامه با اشاره به اینکه پارسال ۳۵ واحد تولیدی با حمایت کمیته قضایی به چرخه تولید بازگشته و برای ده‌ها نفر از جوانان بیکار زمینه اشتغال فراهم شد، تصریح کرد: در کنار این حمایت با برهم زنندگان نظم اقتصادی استان هم برخورد جدی قضایی صورت گرفته که نمونه آن پرونده ۲ هزار میلیارد دلاری است که با حمایت اداره کل اطلاعات به نتیجه خوبی رسید.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به نامگذاری سال با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: حمایت از تولید، برخورد با مفسدان اقتصادی و مبارزه با قاجاق از مولفه‌های جهش تولید در استان است که با قوت و قدرت این سه مولفه را در سال جدید پگیر خواهیم شد.
عتباتی از بانک‌های عامل خواست پای کار بیایند و بیش از پیش در خدمت چرخه تولید قرار گیرند.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه قضایی تولید ماسک ویروس کرونا بهداشت و درمان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت

محمدمهدی برادران معاون وزیر صمت در سفر یک روزه خود به استان قزوین در بازدید از یک واحد تولیدی شهرستان آبیک گفت: افزایش تولید در حوزه شوینده کشور ما را از حالت واردکننده به صادرکننده تبدیل کرده است.

برادران اضافه کرد: تراز تجاری صنعت شوینده در حوزه صادرات به ۱۸۰ میلیون دلار رسیده و این در حالی است که تنها ۲۵ میلیون دلار واردات مواد اولیه شوینده داشتیم.

وی با بیان اینکه قزوین قطب تولید شوینده در کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: یکی از تولیدکنندگان عمده شوینده در این استان به تولیدکننده مواد اولیه شوینده تبدیل شده است.

معاون وزیر صمت در ادامه به مباحث مربوط به قاچاق و تقلب کالا‌ها اشاره کرد و گفت: سال گذشته با ۳۰ نمونه تقلبی از یک نام تجاری برخورد شد که انجام این مساله بیانگر افزایش فعالیت متقلبان صنعتی دارد.

برادران گفت: متاسفانه امروزه سوداگران عرصه تولیدات صنعتی به مجهزترین وسایل چاپ و بسته بندی مجهز شده‌اند و حتی به حوزه آرایشی و بهداشتی نیز ورود پیدا کرده‌اند.

وی در ادامه به آخرین تفاهمنامه این وزارتخانه با بانک مرکزی در راستای تامین ارز تولیدکنندگان اشاره کرد و یادآور شد: تصمیم گرفتیم که ارز تامین شده برای صنایع با نرخ سال قبل را در اختیار کارخانجات و واحد‌های تولیدی قرار دهیم.

برادران با بیان اینکه ۸۰ درصد بازار ارز در اختیار تولید کنندگان اصلی قرار دارد، ادامه داد: علی رغم اختلالات ارزی در بازار، تلاش شده تا رقابت در صنایع نساجی و صنایع عمومی همچنان به ثبات و مسیر خود ادامه دهند و عرصه را بر سوداگران ارز تنگ‌تر کنیم.

معاون وزیر صمت گفت: در حوزه صنایع بسته بندی نیز واحد‌های فعال و بسیار مناسبی داریم که رشد صعودی هم داشته اند تا جایی که در همین حوزه ۸۵ تا ۹۰ درصد صنعت بسته بندی ما به محصولات غیر فرهنگی اختصاص پیدا کرده که نشان از توسعه این صنعت دارد.

به گفته برادران، یکی از دغدغه‌های وزارت صمت همواره این بوده که با بسته‌بندی آسان و با قیمت مناسب بتواند محصول نهایی را با قیمت پایین به دست مشتریان برساند.

وی افزود: یکی از شرکت‌های مطرح صنعت بسته بندی کشور در همین استان قزوین توانسته از نظر طراحی و چاپ متناسب با نیاز بازار فعالیت درخشانی را از خود برجای بگذارد.

معاون وزیر صمت در ادامه بازدید خود، ۲ دستگاه چاپ سیلک را با اعتباری معادل ۵۰۰ هزار یورو در راستای چاپ روزانه ۵۰ هزار برگه در داخل خط تولید، افتتاح کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • پیش‌بینی تولید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان اردبیل
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • حمایت محکم دادستانی اصفهان از طرح عفاف و حجاب
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار
  • برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار