Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید غلامعلی نوربخش روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بدون اعلام آمار تصادفات افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس راه از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین ۹۹، تعداد تصادفات فوتی در استان ۶۰ درصد و تعداد فوت شدگان ۳۳ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: در این مدت تعداد تصادفات جرحی در استان ۷۲ درصد کاهش و تعداد مجروحان حوادث رانندگی نیز ۷۵ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوربخش افزود:نوروز امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح " در خانه بمانیم" و قرنطینه خانگی، تردد در محورهای مواصلاتی استان کاهش داشته است.

بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، کاهش تردد در محورهای مواصلاتی استان چهارمحال وبختیاری ادامه دارد و روز ششم فروردین ماه ۲۰۱هزار و ۵۳۵ تردد در محورهای استان انجام شده که در مدت مشابه سال قبل ۷.۳ درصد  کاهش داشته است.

طی این گزارش، ورودی خودرو به استان در روز ششم فروردین ۱۷هزار و ۴۳۰ خودرو بود که ۳۳.۴درصد کاهش و خروجی ۱۶هزار و ۹۳۸خودرو بوده که ۵۱.۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا، در چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

ویروس جدید کرونا کووید ۱۹ نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه چهارمحال و بختیاری خودرو محورهای مواصلاتی استان نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کاهش داشته کیلومتر راه درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
سیروس رضائی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.
در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آنها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.
علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶book.irمراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد