Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@15:08:02 GMT

رژیم صهیونیستی تجهیزات کافی برای مقابله با کرونا ندارد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۵۹۷۳

رژیم صهیونیستی تجهیزات کافی برای مقابله با کرونا ندارد

یک گزارش جدید در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بر خلاف خودستایی مقامات صهیونیستی در کنترل شیوع ویروس «کووید۱۹» در فلسطین اشغالی، اکنون گفته می‌شود این رژیم با کمبود تجهیزات درمانی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، گزارش پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که هم‌اکنون فقط ۱۴۳۷ دستگاه تنفس مصنوعی در فلسطین اشغالی موجود است که با توجه به نرخ تصاعدی افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، به هیچ وجه کافی نیست.

بر اساس گزارش کنست، در حال حاضر ۷۰۰ دستگاه تنفسی در بیمارستان‌های مختلف فلسطین اشغالی مورد استفاده قرار گرفته و در صورت وخیم شدن حال مبتلایان فعلی به کرونا، با کمبود این نوع تجهیزات پزشکی مواجه خواهند شد.

به نوشته هاآرتص، تعداد تخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی نیز ۷۵۸ عدد است که کفاف تعداد کنونی مبتلایان به این ویروس را نمی‌دهد.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) گزارش داد که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به حدود ۲۵۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

از سوی دیگر «نفتالی بنت» وزیر جنگ و «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، در بیانیه‌های جداگانه هشدار دادند که بدترین وضعیت ویروس کرونا در فلسطین اشغالی هنوز رخ نداده و پیش روی آنها قرار دارد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی کووید۱۹ کرونا فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید

به گزارش رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت لبنان، این گروه صحنه‌هایی از عملیات خود در هدف قرار دادن سکوی گنبد آهنین در شهرک کفار بلوم در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد‌های تهاجمی را منتشر کرد.

در تحولی دیگر در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی، منطقه «المطله» نیز هدف حمله نیروه‌های مقاومت لبنان قرار گرفت.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک خودروی ارتش صهیونیستی را در بدو ورود به منطقه المطله در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است که تمامی نظامیان داخل آن کشته و زخمی شدند.

این حمله پس از آن صورت گرفت که ساعاتی پیش حملات توپخانه‌ای اسرائیل به حومه شهر خیام در جنوب لبنان از سر گرفته شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب تأیید کرد که یکی از فرماندهان حزب الله لبنان را ترور کرده است.به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیرو‌های مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می‌زند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • انفجار در طبریا در شمال فلسطین اشغالی
  • حمایت ائتلاف اردنی از حمله ایران به اراضی اشغالی
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند