Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:19:31 GMT

مصون‌سازی منطقه سیل‌زده شرق کرمان به ارتش سپرده شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۶۰۰۵

مصون‌سازی منطقه سیل‌زده شرق کرمان به ارتش سپرده شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش گفت: ترمیم سیل‌بندها، لایروبی و هر اقدامی که در منطقه سیل‌زده ریگان مورد نیاز است به ارتش سپرده شده است. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، امیر مهدی معمارباشی ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که به ریاست فدائی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: ارتش از ابتدای وقوع بحران در استان اعلام آمادگی کرده که در کنار سایر دستگاه‌ها به مردم آسیب‌دیده خدمت‌رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی با بیان اینکه بر اساس تقسیم‌بندی که انجام شده مصون‌سازی منطقه ریگان در برابر سیل به ارتش سپرده شده گفت: این منطقه نیازمند اعزام تجهیزات مهندسی است که ما آماده  ورود هستیم تا زیر نظر کارشناسان آب منطقه‌ای برای ترمیم سیل‌بندها، لایروبی مسیرها و هر کمک که نیاز باشد اقدام کنیم.

احداث و ترمیم سیل‌بند در مناطق سیل‌زده کرمان / خطر وقوع سیل مجدد وجود داردبازگشایی 166 راه اصلی، فرعی و روستایی کرمان؛ امدادرسانی هوایی به 10 نقطه سیل‌زدهباران و برف در راه کرمان؛ احتمال طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با تاکید بر اینکه ما تنها مجری هستیم و نقطه عملیات و نحوه اجرای آن باید توسط کارشناسان آب منطقه‌ای تایید شود افزود: تعدادی از ماشین‌آلات ما به منطقه اعزام شده و برای جلوگیری از معطلی این دستگاه‌ها آب منطقه‌ای باید هر چه سریع‌تر نظر کارشناسی خود را اعلام کند.

امین باقری فرماندار ریگان نیز در ارتباط ویئو کنفرانسی با استاندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه 80 روستای ما در سیلاب‌های اخیر آسیب دیده بودند اظهار داشت: خسارات زیادی به این روستاها وارد شده است.

وی با عنوان اینکه برق 65 روستای ریگان قطع شده بود گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده برق تمام این روستاها وصل شده و تنها یک روستا در منطقه عشایری ما هنوز با قطعی برق روبروست.

فرماندار ریگان با بیان اینکه 860 واحد در سیلاب‌های اخیر آسیب دیدند تصریح کرد: در منطقه ده‌رضا و مناطق عشایری این شهرستان همیشه در زمان بارندگی‌ها مشکل داریم.

وی با عنوان اینکه 2 هزار خانوار این منطقه نیاز امدادرسانی بودند که به هزار و 500 خانوار آن در روستای ده‌رضا هستند افزود: تا آخر وقت امروز بسته‌های 72 ساعت به دست همه سیل‌زدگان می‌رسد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه

منابع خبری فلسطین از حملات گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف شهر غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز دوشنبه، مناطق مختلف شهر غزه را هدف حملات سنگین خود قرار داده‌اند.

در این حمله هوایی، محله شجاعیه در شرق غزه، عمارتی مسکونی در محله الدرج و یک خانه در منطقه الصفطاوی در شهر غزه بمباران شده است.

به گزارش فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین سلسله حملاتی را در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه انجام داده است که در نتیجه آن، چهار نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های صهیونیستی عصر امروز همچنین منطقه «دیر البلح» واقع در مرکز نوار غزه و مسجد «التقوی» در اردوگاه البریج را بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی همزمان منطقه «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

به دنبال وقوع این حملات کورکورانه ارتش رژیم صهیونیستی، «رون بن یشای» خبرنگار نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اذعان کرد و گفت: «ما در غزه گرفتار شدیم.»

وی تأکید کرد، هیچ جایگزینی برای حاکمیت حماس در غزه وجود ندارد و هیچ چشم‌اندازی هم برای پایان جنگ با حزب‌الله در مرزهای شمالی قابل تصور نیست.

tags # اسرائیل ، جنگ غزه سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست