Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، مجید کاویانی به گسترش بیماری کرونا در سطح کشور اشاره کرد و افزود: تمامی صنوف غیر ضروری مکلف هستند در مقابله با ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین در حالت تعطیل باشند.

وی خاطرنشان کرد: طبق اختیارات قانونی، افراد خاطی محل کسبشان پلمپ خواهد شد و در صورتی که صنفی بدون حکم قضایی فک پلمپ کند توسط ماموران فوری بازداشت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان شهرستان قدس با اشاره به اینکه در این شرایط بحرانی، سخت گیری ها برای سلامت خود مردم است، عنوان کرد: در خصوص سد معبر نیز اگر با تذکر ابتدایی عمل نکنند، خودروی آنان توقیف می شود، چراکه در این زمینه نیروی انتظامی به همراه شهرداری با جدیت پای کار هستند.

شهرستان قدس در غرب تهران واقع شده است.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا ششم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲۷ هزار و ۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲هزار و ۷۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹هزار و ۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
به گفته مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید. مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا روابط عمومی شهرداری فوت نیروی انتظامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: همزمان با آخرین روز از طرح سلامت نوروزی، ۳ واحد صنفی متخلف در شهرستان فیروزه پلمب شد.


محبوبه مهماندوست افزود: طی بازرسی‌ های مستمر کارشناسان بهداشت محیط از سطح شهرستان یک آشپزخانه و ۲ آرایشگاه به دلیل عدم رعایت مقررات بهداشتی پلمب شده است.


وی ادامه داد: رستوران‌ ها، اماکن بین راهی، سامانه‌ های آبرسانی و مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی از جمله مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی حساسی است که در این مدت مورد بازدید بازرسان بهداشت محیط قرار گرفته و در این خصوص ۳۲۵ مورد اخطاریه بهداشتی صادر و متخلفان بهداشتی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌ اند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی
  • پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه
  • آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در آباده به همت خیران
  • ۸۹ قاچاقچی ارز و کالا دستگیر شدند
  • اصناف برای صدور شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ فرصت دارند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟