Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:06:23 GMT

افزایش ۲۳ هزار شیر و سیلندر در چرخه مصرف لرستان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۶۳۹۹

افزایش ۲۳ هزار شیر و سیلندر در چرخه مصرف لرستان

مرضیه قنبریان روز پنجشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در سال ۹۸ با بازرسی های انجام شده از تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع استان،۱۱ هزار و ۶۰۴  سیلندر نو و ۱۲ هزار و ۴۷ شیر نو در چرخه مصرف قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد لرستان با بیان اینکه شیر و سیلندرهایی که به لحاظ صدمات وارده در چرخه توزیع و یا استهلاک، قابل استفاده نیستند، از رده خارج می شوند افزود: در همین راستا ۱۰ هزار و ۸۵۵ سیلندر گاز مایع معیوب و ۱۴ هزار و ۳۲۴ شیر سیلندر گاز مایع از چرخه مصرف خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبریان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظارت بر اجرای هماهنگ استانداردهای اجباری در کشور (طرح طاها) و همچنین سالم سازی بازار مصرف استان، و به استناد ماده ۱۹ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، از طریق بازرسی و نمونه برداری، نظارت بر فرآورده‌های عرضه شده در سطح واحدهای صنفی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در سال گذشته چهار هزار و۴۱۱ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع کالا در سطح استان انجام گرفت که در این بازرسی‌ها تعداد ۵۱۲ قلم، فرآورده مغایر با استاندارد شناسایی شد.

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: گزارش اقلام مغایر مشاهده شده در بازار استان، به استان‌های محل تولید جهت اقدام به صورت مستمر ارسال می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استاندارد شیر قانون گاز سیلندر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد