Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی، روز پنج‌شنبه در پیامی خطاب به حاج محمود لولاچیان نوشت: در گذشت سیده علویه همسر مکرمه حضرتعالی را خدمت آن برادر بزرگوار و خانواده محترم به‌ ویژه جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید میثم خامنه ای تسلیت عرض می نمایم.

در این پیام آمده است: برای آن بانوی والامقام، پرهیزکار، انقلابی و مادر فداکار شهید که در عرصه فرهنگ و تعلیم و تربیت، منشا خدمات ارزشمند و ماندگار بودند، از خداوند متعال علو درجات و برای خاندان معزی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجیه خانم سیده عزت خاموشی، همسر حاج محمود لولاچیان و مادر شهید محمدرضا لولاچیان هفته گذشته بر اثر ایست قلبی درگذشت و پیکر این بانوی مکرمه، دوشنبه چهارم فروردین به خاک سپرده شد.

خانم خاموشی از موسسین مدارس اسلامی نرگس و مادر همسر حجت الاسلام سید میثم خامنه ای، فرزند رهبر انقلاب بود.

برچسب‌ها سید محمدحسن ابوترابی فرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم پرویز داوودی از کارگزاران خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران را که سال‌ها در سمت‌های اقتصادی و اجرایی و مدیریتی مختلف منشأ اثر بودند، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به‌ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند مسئلت دارم.

کد خبر 6082015

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده