Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@04:54:04 GMT

توقیف اتوبوس با محموله قاچاق توسط پلیس در سمیرم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۶۸۲۶

توقیف اتوبوس با محموله قاچاق توسط پلیس در سمیرم

سرهنگ دوم سهراب قرقانی در گفت و گو با خبرنگار مهر از توقیف اتوبوس با محموله انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش هفتصد میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: ماموران ایست بازرسی شهید رئیسیان این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند

وی افزود: در بازرسی این خودرو انواع کالای قاچاق خارجی من جمله لامپ ال ای دی, کیف, البسه و پوشاک و خوراکی و نوشیدنیهای غیر مجاز فاقد مدارک گمرکی کشف شد

قرقانی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک هفتصد میلیون ریال اعلام شده است

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری یک نفر در این ارتباط و تحویل متهم به مراجع ذی صلاح خبر داد و خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و افرادی که نظم اقتصادی جامعه را بر هم بزنند در سال «جهش تولید» به شکل ویژه در دستور کار نیروی انتظامی است و پلیس اجازه فعالیت به قاچاقچیان کالا و ارز را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4886355

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق کالای قاچاق پلیس ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی ضدعفونی بارش باران نوروز قزوین حوادث چهارشنبه سوری سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ خودرو شوتی در مهریز

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ "وحید احمدی" گفت: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت توسط ماموران پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح و با هماهنگی مقام قضائی ۳ دستگاه سواری حامل ۳ هزار لیتر گازوئیل فاقدمجوز و قاچاق را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز اظهارداشت: در این خصوص متهمان به مقامات قانونی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف انواع محموله شوینده و خوراکی قاچاق در قم
  • توقیف ۳ خودرو شوتی در مهریز
  • توقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در هندیجان
  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد/واژگونی موتور سیکلت راکب را به کام مرگ کشاند 
  • محموله احشام قاچاق در توقیف پلیس زاهدان
  • از قرص‌های غیرمجازی که به کشور‌های عربی نرسید تا توقیف گازوئیل قاچاق
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در دشتستان توقیف شد
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کشف محموله قاچاق در دشتستان