Web Analytics Made Easy - Statcounter

تدابیر و تمهیدات ضدکرونایی در افق کوروش از لحظه شیوع این ویروس در کشور آغاز شد و تا پایان بحران کرونا ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای افق کوروش، این شرکت با شیوع ویروس کرونا در کشور و انتشار اخبار رسمی از افزایش مبتلایان به آن، با تشکیل ستاد مدیریت بحران و مقابله با کرونا، اقدامات حفاظتی و بهداشتی ویژه‌ای را به منظور حفظ سلامت مشتریان و همکاران در فروشگاه‌ها، انبار و ستادهای مناطق افق کوروش آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در نخستین قدم، امکانی را فراهم کرد تا همکارانی که پیش‌زمینه بیماری قلبی، عروقی و تنفسی دارند، به صورت غیرحضوری فعالیت‌های خود را از منزل دنبال کنند. همچنین به دستور ستاد مقابله با کرونای افق کوروش، پرسنل ستادی شرکت این امکان را پیدا کردند که به صورت شیفتی و دورکاری امور مربوطه شرکت را به سرانجام برسانند.

ازسوی دیگر، لغو توزیع غذای سازمانی، ممانعت از ورود افراد متفرقه به شرکت، ثبت حضور و غیاب با تشخیص چشمی و برگزاری جلسات از طریق ویدئو کنفرانس از دیگر تمهیدات ستاد مقابله با کرونا در شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورورش بوده‌است.

همچنین با ابلاغ دستوراتی سطح عمومی بهداشت در فروشگاه‌ها به چندبرابر قبل افزایش پیدا کرد. طبق دستورات جدید، تمامی کارکنان فروشگاهی موظف به استفاده از ماسک و دستکش لاتکس بوده و به طور مستمر هر دو ساعت و با پخش هشدارهای بهداشتی رادیو افق کوروش، موظف شدند که دست‌هایشان را شستشو دهند. از سوی دیگر کارکنان سطح فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به منظور حفظ بهداشت مشتریان و محیط فروشگاه، با توزیع دستکش‌های یکبار مصرف به مشتریان مانع از ورود آلودگی به سطح فروشگاه شدند.

در عین حال، تمامی تجهیزات مورد استفاده در فروشگاه، از چرخ‌ دستی‌های ترولی گرفته تا درب یخچال‌ها دستگیره فریزرها، صندوق و ... به طور کامل چندین بار در روز ضدعفونی می‌شوند.

تمامی این اقدامات در انبارها هم در حال انجام است. در حال حاضر انبارهای افق کوروش به طور منظم در حال ضدعفونی هستند و کارکنان موظف به استفاده از دستکش و ماسک شده‌اند.

از سوی دیگر، پیش از آغاز کار، تب تمامی کارکنان به وسیله تب سنج با رعایت کامل موارد بهداشتی اندازه گیری می‌شود و همچنین برای تمامی همکاران ژل ضدعفونی دست و قرص زینک و ویتامین دی اهدا شد.

همچنین نظارت بر این دستورات توسط تیم‌های بازرسی حضوری و غیرحضوری و مشاهده دوربین‌های مدار بسته در فروشگاه‌ها، به انجام می‌رسد.

کاهش ساعات کاری فروشگاه‌ها از دیگر اقدامات ضدکرونایی این شرکت بود و همچنین از تمامی همکاران شرکت آزمایش خون ( CBC.CRP و ویتامین دی )  گرفته شد.

در تازه‌ترین اقدام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، دریافت وجه نقد و اجناس مرجوعی از سوی مشتریان را به طور کامل ممنوع اعلام کرد.

گفتنی است؛ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تلاش می‌کند تا به نوبه خود نقش موثری در مقابله با ویروس کرونا داشته باشد و تا پایان این مقابله، در کنار مردم ایران خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ویروس کرونا شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تمهیدات فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان در مقابله با بحران سیل
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی   
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود