Web Analytics Made Easy - Statcounter

انواع خودرو ۷۰ میلیونی در بازار مدل خودرو سال تولید میزان کارکرد(کیلومتر ) ام وی ام 315 صندوقدار  1393 80.000 پژو پارس  1389 162.000 پژو 206 تیپ 2(ساده) 1394 90.000 پژو 405 جی ال ایکس دوگانه سوز 1394 89.000 رانا ال ایکس  1394 100.000 زانتیا 1383 260.000 پاترول شش سیلندر  1374 220.000.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر قیمت خودرو خودرو بازار آزاد بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن ۴ بلوک از شهرک خودرو قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۲ چهار بلوک از شهرک خودروی قم فعال شد.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم موفقیت سازمان میادین را در دو شهرک خودرویی و شهرک صنوف را یادآور شد و اظهار کرد: عملکرد شهرک خودرویی برای ساماندهی مشاغل مربوط به خودرو و شهرک صنوف برای تمرکز واحدهای آهن‌فروشی، درب و پنجره‌سازان بسیار موفق بوده و این واحدهای تجاری که جز مشاغل مزاحم نیز شناخته می‌شوند از سطح شهر جمع‌آوری‌شده و در ایجاد فضای شهری دل‌پذیرتر و بانشاط‌تر کمک زیادی کردند.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ توانستیم در شهرک خودرویی چهار بلوک آن را به‌صورت کامل فعال کرده و اسناد مالکیت آن را تا روزهای پایان سال‌تحویل صاحبان آن دهیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم اضافه کرد: در شهرک صنوف نیز مشکل برق آن را به کمک معاونت عمرانی استانداری و شرکت برق بعد از چند سال حل کنیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

صادقی امینی ادامه داد: مشکل برق شهرک صنوف یک مشکل بزرگ بود که بعد از جلسات زیادی که برگزار شد توانستیم برق ۳۰ واحد تجاری را در مرحله نخست تأمین کنیم، در حال حاضر نیز آماده هستیم کسانی که به شهرک مراجعه می‌کنند واحد تحویل بگیرند.

کد خبر 746676

دیگر خبرها

  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • نرخ خرید بازار مسکن در تهران؛ خرید مسکن در زمزم با ۲.۵ میلیارد
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد
  • فعال شدن ۴ بلوک از شهرک خودرو قم
  • با ۲۰۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟
  • طلا در این کشورها ارزان است
  • طلا در این کشورها ارزان است | نکته‌های مهم برای خرید طلا در سطح بین‌المللی
  • راهنمای کامل خرید آجرنما در سال 1403 + قیمت