Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان یک شرکت  معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران  از افراد  واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می کند.

متقاضیان می‌توانند، رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال کنند

آدرس ایمیل:kavian.gheteh@gmail.com

 

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخدام در تهران استخدام نیرو دعوت به همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، درپی ابلاغ برنامه عملیاتی دادستانی کل کشور و در راستای تحقق شعار سال، جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوی، فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات در محل شرکت آذرنان خوی برگزار شد.

حجت  الاسلام و المسلمین رشتبر دادستان شهرستان خوی به همراه فرماندار، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات شهرستان خوی در حمایت از تولید، ضمن بازدید از شرکت آذرنان در خوی، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

عمده مشکلات این مجموعه تولیدی در حوزه هایی، چون تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک‌های عامل بود که دادستان دستور تسریع در روند حل مشکلات این مجموعه را صادر نمود.

شرکت آذرنان خوی در سال ۱۳۷۰ در خوی تاسیس شده و انواع محصولات خبازی، کلوچه، نان شیرینی با ظرفیت بیشتر از ۳۰۰۰ تن درسال را تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • تبدیل وضعیت شغلی ۲۳۳ نفر از خانواده ایثارگران در پتروشیمی پردیس
  • معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان‌ها در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
  • حل مشکلات واحد‌های تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان خوی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • استخدام ۲ قهرمان کشتی مازندران
  • دوره های آموزشی و دریافت مدرک معتبر
  • بررسی مشکلات دو شرکت تولیدی و صنعتی در ارومیه