Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، سید احمد  احمدی زاده در جلسه ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا از تشکیل کارگروه اجتماعی ذیل ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خبر داد و عنوان کرد: این کارگروه با هدف سازماندهی و ایجاد وحدت رویه در بهره‌مندی از ظرفیت ها و توانایی های تشکل های مردمی مختلف تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی زاده با اشاره به وجود ظرفیت بسیار زیاد در این تشکل های مردم نهاد، خاطرنشان کرد: تولید محتوا در فضاهای مجازی، کمک به بهبود سبک زندگی مردم در شرایط موجود، کمک به پیشگیری از ایجاد افسردگی و تقویت نشاط اجتماعی ، کمک به تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده به ویژه در مناطق کم برخوردار، افزایش تاب آوری اجتماعی بر پایه آموزش از جمله اقدامات موثری است که تشکل های مردم نهاد با سازماندهی این کارگروه به نحوه مطلوب تری انجام خواهند داد و بی تردید اثرگذاری ویژه ای در مقابله با کرونا دارد.

وی با تاکید بر اهمیت مدیریت و فرماندهی واحد در مدیریت بحران ها اظهار کرد: از ابتدای مقابله با بیماری کرونا در استان این موضوع مد نظر استاندار و مجموعه ستاد استانی قرار گرفته است؛ بنابراین تشکیل کارگروه اجتماعی بستری مناسب برای سازماندهی فعالیت های اثرگذار اما متفرقه تشکل های مردمی خواهد بود.

وی همچنین به تصمیمات به موقع و سریعی که در استان فارس برای مقابله با کرونا اتخاذ شده اشاره کرد و افزود:  در زمینه آن دسته از تصمیماتی که در اختیار استان بوده اقدامات اثرگذاری انجام شده که همین اقدامات فارس را به استانی پیشرو در پیشگیری و مدیریت این بحران تبدیل کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس  عنوان کرد: استاندار فارس با پیگیری لحظه ای و حضور مداوم در همه صحنه ها روند انجام امور و اجرایی شدن مصوبات ستاد مدیریت کرونا را با جدیت رصد می‌کند.

احمدی زاده ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه کادر درمان و پزشکی استان، عنوان کرد: این تلاش گران عرصه سلامت با از خود گذشتگی و به کارگیری وقت و امکانات موجود در صف نخست مقابله با کرونا به مردم جامعه خدمات ارزنده ای ارائه کرده اند.

احمدی زاده  ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مردم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا  از فعالان تشکل های مردم نهاد خواست مردم را برای در خانه ماندن ، به سفر نرفتن و قطع عبور و مرورهای غیر ضروری تشویق و ترغیب کنند.

معاون استاندار فارس با تقدیر از تلاش های همه دستگاه های اجرایی استان  در موضوع مدیریت بیماری کرونا یاد آور شد: با تدبیر استاندار فارس و تلاش متولیان مربوطه هم اکنون هیچ مشکلی برای تامین اقلام معیشتی مردم در استان وجود ندارد و علاوه بر تکمیل بودن ذخایر، شاهد وجود همه کالاها در فروشگاه ها هستیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه درمان سبک زندگی معاون معاون سیاسی امنیتی مدیریت بیماری کرونا تشکل های مردم احمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور

به گزارش قدس آنلاین، «علی‌اکبر صفایی»‌ در پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور، با اشاره به تاثیر مصوبات این کارگروه بر پیشبرد و اصلاح رویه‌ها در بنادر، سواحل و جزایر کشور تاکید کرد: مصوبات راهبردی این کارگروه در توسعه پایدار و مدیریت هماهنگ در ساماندهی مناطق ساحلی کشور، موجب پیشرفت ۹۴ درصدی امور در این حوزه شده است.

در این نشست که به بررسی عملکرد کارگروه در اجرا و پیشبرد مصوبات پیشین اختصاص داشت، موضوع روند بهره برداری از موج شکن های مردمی توسط دولت با رویکرد رعایت حقوق عامه و تمرکز بر حمایت از سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی در این مناطق به‌منظور ارتقای وضعیت اقتصادی مردم مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین بنابر تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی و در راستای مبازره با قاچاق کالا و ارز در مناطق یاد شده و کمک به بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی مردم، مقرر شد کارگروهی تشکیل شود و روند بهره برداری از موج شکن های مردمی مورد پایش جدی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد