Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@05:46:36 GMT

ایستگاه‌های بازیافت اصفهان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۷۸۳۶

ایستگاه‌های بازیافت اصفهان تعطیل شد

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی فعالیت ایستگاه‌های بازیافت در شهر متوقف شده است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،محمد صادقی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توقف هر نوع فعالیتی که می‌تواند به شیوع این بیماری منجر شود، به طور موقت و تا اطلاع ثانوی فعالیت ایستگاه‌های بازیافت در شهر متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص علت این تصمیم توضیح داد: برای کاهش تعامل میان شهروندان و متصدیان ایستگاه‌ها و تماس با سطوح مختلف و پسماند‌ها این تصمیم اتخاذ شده است تا احتمال ابتلای شهروندان و متصدیان از این طریق به صفر برسد اگر چه پیش از این اقدام نیز فعالیت ایستگاه‌های بازیافت دارای ضوابط بهداشتی بوده و علاوه بر ضدعفونی ایستگاه‌ها در دو نوبت طی شبانه روز، متصدیان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش شده بودند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در خصوص نحوه مدیریت پسماند‌های خشک در زمانی که ایستگاه‌های بازیافت فعالیت نمی‌کنند گفت: شهروندان دغدغه مندی که در این شرایط هم مایل به جداسازی پسماند‌ها هستند، می‌توانند پسماند‌های خشک را طبق برنامه زمانبندی جمع آوری تحویل داده و یا در غیر این صورت آن‌ها را موقت در محلی در منزل انبار کنند و پس از پایان این وضعیت و شروع مجدد فعالیت ایستگاه‌های بازیافت به ایستگاه‌ها تحویل دهند.

صادقی خواستار مشارکت شهروندان در این ایام در حفاظت از محیط زیست شده و خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در مدیریت و جمع آوری پسماند‌های خشک، شهروندان لازم است با کاهش تولید پسماند و افزایش بازمصرف به حفاظت از محیط زیست خود کمک کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان پسماند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی شدید روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده ها و کندی رفت و آمد در شماری از شهرهای استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • سرانه ۶۰۰ گرمی تولید زباله شهروندان یزدی
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد