Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:30:26 GMT

اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در سمنان با مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی+ فیلم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۷۸۴۳

اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در سمنان با مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

جانشین قرارگاه زیستی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای عملیات دفاع بیولوژیک در این استان با مشارکت ۳۰۰ گروه جهادی در روز شنبه هفته آینده خبر داد.

سرهنگ علی خالقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با تسلیت به خانواده‌های داغداری که این روزها عزیزترین افرادشان را در مواجهه با ویروس منحوس کرونا از دست داده‌اند و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت اظهار کرد: قرارگاه زیستی سپاه استان سمنان، برنامه‌های متعددی را در مقابله با ویروس کرونا پیش‌بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و با توجه به رصد و پایشی که از مناطق آلوده استان سمنان انجام داده است، عملیات استانی دفاع بیولوژیک را آغاز خواهد کرد.

جانشین قرارگاه زیستی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: این عملیات استانی در روز شنبه، نهم فروردین‌ماه امسال، از ساعت ۱۰ صبح در سراسر این استان آغاز خواهد شد.

خالقیان افزود: در این طرح، تمام نقاط آلوده و سراسر استان سمنان به‌وسیله گردان‌های جنگ نوین سپاه قائم استان سمنان و با حضور ۳۰۰ گروه جهادی از بسیجیان دلاور و امکانات مردمی و ماشین‌آلات مکانیزه که در اختیار سپاه قرار دارد، رفع آلودگی می‌شود.

وی بیان کرد: حذف مناطق آلوده انجام می‌شود تا به قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا در استان سمنان کمک کند و امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم این ویروس را از استان ریشه‌کن کنیم.

این ویدئو را ببینید:

انتهای پیام/2249/ن/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان مشارکت فیلم سلامت استان سمنان سپاه قائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی