Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:49:21 GMT

معابر شهر سمنان ۸ مرحله ضدعفونی شدند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۷۸۷۰

معابر شهر سمنان ۸ مرحله ضدعفونی شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان با بیان اینکه تا پایان روز چهارشنبه ششم فروردین ماه هشت مرحله گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری در سمنان انجام شده است، گفت: امروز، پنج شنبه نیز این روند ادامه خواهد داشت و تا از بین رفتن ویروس کرونا شهرداری برای خدمت رسانی به مردم اهتمام ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اکیپ‌های شهرداری، سازمان آتش‌نشانی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان حمل و نقل بار و مسافر، سازمان پسماند شهرداری سمنان، سپاه ناحیه سمنان، شورای اسلامی محلات شهر، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی شهرستان سمنان در ضدعفونی معابر همکاری دارند، افزود: این کار جهادی نیازمند همراهی همه دستگاه‌های ذی‌ربط با توان بالا است.

شهردار سمنان همچنین از ضدعفونی کردن پارک‌ها نیز خبر داد و بیان کرد: ترجیح نخست این است که مردم در خانه مانده تا دوران گسترش ویروس کرونا به اتمام برسد، اما با این حال شهرداری وظیفه خود را فراموش نکرده و تمام معابر را ضدعفونی می‌کند.

ناظم رضوی با بیان اینکه ضدعفونی کوچه به کوچه در سطح مناطق دو و سه شهرداری هدف هشتمین مرحله گندزدایی از سطح شهر سمنان بود، تاکید کرد: در هفت مرحله قبلی نیز سعی شده تا تمام محله‌ها و معابر سمنان مورد عملیات ضدعفونی قرار گیرند و همچنین باید گفت عملیات گندزدایی از سطح شهر سمنان همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری ویروس کرونا ضدعفونی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد

دیدار نخست تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان  برگزار شد که شهرداری گرگان موفق شد با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به پیروزی برسد و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد.

 در این دیدار سالار منجی با ۸ امتیاز،۱۱ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن بازی شد.

مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان با کمک هواداران، مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر