Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی با اشاره به ماموریت های اورژانس فارس در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۹۸ تا ۷ فروردین ۹۹ گفت: تعداد کل این ماموریت ها نسبت به دوره مشابه ۳۰ درصد کاهش یافته است.

«حسن همتی»، با اشاره به ماموریت های اورژانس فارس در بازه زمانی 27 اسفند 98 تا 7 فروردین 99، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: تعداد کل این ماموریت ها نسبت به دوره مشابه 30 درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ماموریت ها در این بازه زمانی هست هزار و 75 مورد بود که امسال به پنج هزار و 631 مورد رسیده است، افزود: حوادث ترافیکی در سال گذشته و در این بازه زمانی، یک هزار و 244 مورد بود که امسال به 713 مورد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه به تعداد مصدومین حوادث ترافیکی در مدت ذکر شده، گفت: در این مدت زمان 600 نفر از مصدومین بستری و 245 نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند و متاسفانه 11 نفر هم دارفانی را وداع گفتند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوروز ۹۹ اورژانس فارس شیراز اورژانس فارس بازه زمانی ماموریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: با بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دو هزار و ۱۱۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته فاسد جمع‌آوری و معدوم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حسن ذبیحی بعد از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: موالید شهرستان اردستان در سال 1401 تعداد 429 مورد بوده است و در سال 1402تعداد 399 نفر بوده‌اند که این کاهش را نشان می‌دهد اما رشد جمعیتمان نسبت به موالید و نسبت به مرگ و میر افزایش داشته است و از این رو در سال گذشته نسبت به سال 1401 رشد بهتر شده است.

وی افزود: موضوع جوانی جمعیت که مهمترین مسئله فعلی است باید گفت باروری کلی بر اساس سامانه سیب خیلی بهتر شده است و عدد باروری شهرستان اردستان طبق سامانه حدود 1.44 است و نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته‌ایم و نسبت به آمار پنج ساله موالیدمان افزایش داشته که این می‌تواند خبر خوبی برای شهرستان اردستان باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: شعار اصلی هفته سلامت با نام سلامت و مشارکت با مردم است که با پشت میز نشستن درست نمی‌شود و با شبکه‌سازی و میدانی و مشارکت مردم موضوع جوانی جمعیت محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: در سال گذشته تعداد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی سه هزار و 740 مورد بوده که 258 اخطار صادر و 11 مورد پلمب صورت گرفته است و دو هزار و 110 کیلو گرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد جمع آوری و معدوم شده است.

وی ابراز داشت: موضوع بهداشت دهان و دندان در سال گذشته میانگین تعداد ترمیم دندان در سال گذشته سنین شش تا 14 سال که به صورت رایگان بوده است 198 مورد بوده و نسبت به سال قلش 30 درصد افزایش داشته است و میانگین خدمات بین موارد دانپزشکی یک هزار و 390 مورد بوده که 30 درصد افزایش داشته است و خدمات در حال حاضر به گروه شش تا 14 سال و زنان باردار رایگان انجام می‌شود.

81 هزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شد

ذبیحی با اشاره به موضوع واحد بهداشت و روان در سال گذشته بیان کرد: تعداد 9 هزار و 850 نفر را در مراکز جامع سلامت از نظر مصرف دخانیات، مواد و الکل غربالگری کرده‌اند و 573 مورد آن مثبت بوده است و 230 نفر هم مشاور روانپزشکی دریافت کرده‌اند و 10 هزار و 200 نفر هم در موضوع سلامت روان مورد قرار گرفته‌اند که 267 نفر آنان تحت درمان و مشاوره قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/802

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • چه تعداد زائر تهرانی برای عمره مفرده عازم عربستان می‌شود؟
  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه
  • جزیره کیش هشدار قرمز گرفت
  • ۶۰ درصد سدهای کشور پر است
  • تعداد پزشکان اعزامی به حج کم شد/ ۳۸۰ پزشک عازم حج تمتع می شوند
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی