Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@04:23:00 GMT

اعتراف جنجالی میشل بالاک درباره اشتباه بزرگش

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۱۷۰

اعتراف جنجالی میشل بالاک درباره اشتباه بزرگش

میشاییل بالاک، ستاره سابق چلسی به خاطر جدایی از این تیم ابراز پشیمانی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از سپری کردن چند فصل درخشان در ترکیب بایرن مونیخ، میشل بالاک در سال ۲۰۰۶ و بعد از جام جهانی راهی لیگ برتر انگلیس شده و با چلسی به توافق رسید تا از معدود آلمانی های لیگ برتر لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میشل بالاک چهار فصل برای چلسی به میدان رفته و موفق به فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر نیز شد. حالا این هافبک پرافتخار آلمانی از اینکه در سال ۲۰۱۰ به پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه پاسخ منفی داده و دوباره راهی بوندسلیگا شده ابراز پشیمانی کرده است.

میشاییل بالاک گفت:

“جدایی از چلسی در سال ۲۰۱۰؟ کارلو آنچلوتی می خواست من بمانم، اما باشگاه تصمیم گرفت به بازیکنان در شرایط سنی من پیشنهاد یک سال تمدید قرارداد بدهد، اما من قراردادی دو ساله می خواستم. امروز می توانم بگویم شاید این تصمیم اشتباه بوده است. من باید حتی برای آن یک سال هم می ماندم.

من هرگز نمی توانستم تصور کنم که دوباره به بایر لورکوزن برگردم. تا روز آخر من فکر می کردم راهی برای ماندن در چلسی پیدا خواهیم کرد. کارلو آنچلوتی یک انسان جنتلمن و باهوش بوده و شما دیده اید که بازیکنان زیر نظر او چه عملکردی دارند. او به هر بازیکنی اجازه درخشش در ترکیب تیمش را می دهد.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چلسی تیم ملی آلمان چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری در مورد خمس؛ بله فدراسیون فوتبال به او پیشنهاد داد

به گزارش همشهری آنلاین فصل گذشته و پیش از تمدید قرارداد خمس و زمانی که هنوز امیر قلعه‌نویی سرمربی نشده بود، شایعاتی در مورد پیشنهاد تیم ملی به سرمربی تراکتور وجود داشت که حالا از سوی نصیرزاده تائید شده است.

او در این مورد عنوان کرد: با فرانسیسکو پاکو خمس نتایج خوبی گرفتیم و پارسال که من دی ماه آمدم، ایشان قبل از من آمده بود و نتایج خوبی داشت. حتی او را برای تیم ملی ایران درخواست کردند و تقاضایی هم داشتند و مالک محترم باشگاه، باتوجه به نتایجی که ایشان کسب کرده بود، با جدایی‌شان مخالفت کردند و ما قراردادشان را برای دو فصل بعد موافقت کردیم. حتی زمانی که استقلال ریکاردو آلوز را می‌خواست، با او تمدید کردیم.

وی افزود: تمدید قرارداد پاکو خمس با این شرط بود که تمام مسائل فنی تیم برعهده او باشد. یعنی همه اوضاع و احوال تیم صددرصد در اختیارش باشد. او یک مربی دروازه‌بان و بدنساز جداگانه آورد و کادری هم که داشت، برای خودش بود.

مدیرعامل تراکتور اظهار داشت: ما معمولا در حوزه‌ای که با او قرارداد بسته بودیم، اصلا در کارش هیچ دخالتی نداشتیم تا رسیدیم به جایی که نتایجش به عقیده ما مطلب نبود. جایی که حس کردیم با یک سیستم بازی می‌شود و رقبا دستش را خوانده‌اند و با او صحبت کردیم.

خمس با توصیف شرایط خمس توضیح داد: ما دیدیم که بین هواداران جایگاه زیادی دارد و وقتی وارد استادیوم می‌شد، توسط هواداران تشویق می‌شد. پس با ایشان ادامه دادیم و تا زمانی که بودند، در جایگاه سوم حضور داشتیم. نتایج ضعیفی هم داشتیم مثل باخت به الشارجه، استقلال، ذوب‌آهن و... . اما اساس ما این بود که مطالبات عمومی از باشگاه در خصوص ایشان زیاد شده؛ هواداران می‌گفتند چرا به تیمهای بالای جدول می‌بازیم و ما نشستیم با ایشان صحبت کردیم و گفتند اوضاع ترمیم خواهد شد و ما هم به او گفتیم که چون دو ماه فرصت نداریم تا پایان جدول، گفتیم که تلاش کنید در ترکیب تغییر نداشته باشیم و بازیکن غیرتخصصی در پست‌ها استفاده نکنیم. اعتقاد باشگاه این بود که ایشان به کارشان ادامه بدهند.

کد خبر 845625 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • افشاگری در مورد خمس؛ بله فدراسیون فوتبال به او پیشنهاد داد
  • پیشنهاد پرسپولیس به اوسمار
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت دوم) / فیلم
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ