Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:52:29 GMT

مشکل کارخانه تولید ونتیلاتور در مشهد در حال پیگیری است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۲۲۴

مشکل کارخانه تولید ونتیلاتور در مشهد در حال پیگیری است

علی رسولیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترخیص برخی قطعات مورد نیاز این شرکت در گمرک تهران با وقفه مواجه شده که این موضوع از طریق استانداری و ناظر گمرکات خراسان رضوی از سه روز قبل طی چند بار گفت و گو با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره به صورت جدی در حال پیگیری است تا قطعات ترخیص شود.

وی ادامه داد: طی ۲ روز گذشته ۱۴ دستگاه ونتیلاتور ثابت از شرکت "احیا درمان پیشرفته" برای دانشگاه‌های استان گرفته شده و امروز هم این شرکت نسبت به تحویل پنج دستگاه دیگر قول مساعدت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: همچنین دستگاه بزرگ اکسیژن ساز ۶۱۶ لیتری با کمک فعالین اقتصادی استان و توسط کمیته تامین و توزیع ستاد مقابله با کرونا طی پنج روز گذشته خریداری، نصب و راه اندازی شده است.

شرکت "احیا درمان پیشرفته" که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است تنها مرکز تولیدکننده ونتیلاتور، ماشین بیهوشی و همچنین مونتاژ دستگاه سی.تی.اسکن در ایران است.

سالانه سه هزار و ۵۰۰ دستگاه ونتیلاتور و سه هزار ماشین بیهوشی در این شرکت تولید و ۶۵۰ دستگاه سی.تی.اسکن نیز در این مرکز مونتاژ می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا

فرماندار ازنا از بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر کارخانهٔ فروآلیاژ خبر داد. - اخبار استانها -

محمدرضا فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: هئیت استانی متشکل از برخی مدیران‌کل لرستان و برق باختر امروز به ازنا سفر کردند و مشکلات کارگران فروآلیاژ را به‌صورت ویژه پیگیری کردیم.

او با اشاره به بازگشت 160کارگر کارخانۀ فروآلیاژ به کار اضافه کرد: مشکلات این کارخانه امروز به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم این موضوع را تا حصول نتیجه دنبال کنیم.

واکنش فرماندار ازنا به ادعای اخراج 160کارگر یک کارخانه

فرماندار ازنا با بیان اینکه خطّ تولید کارخانۀ فروآلیاژ از فردا سوم اردیبهشت فعال می‌شود، یادآور شد: این کارخانه تعطیل نبوده‌ و موضوع تعدیل تعرفه، پیشنهادات و درخواست‌های مدیریت این کارخانه در خرم‌آباد پیگیری می‌شود.

فاتحی بیان کرد: پیگیری برای بدهی برق کارخانه فروآلیاژ ازنا با تعامل و تفاهم فی‌ما‌بین مدیریت این کارخانه و شرکت برق باختر انجام می‌شود.

او با تأکید به اینکه کوره‌های کارخانۀ فروآلیاژ بعد از انجام مقدمات روشن می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلات این کارخانه را تا حصول نتیجۀ مطلوب پیگیری می‌کنیم.

خبری مبنی‌بر بدهی شرکت فروآلیاژ ازنا و اخراج 160 نفر از نیروی‌های شرکتی این کارخانه روز گذشته در فضای مجازی لرستان منتشر شد که فرماندار ازنا اخراج این کارگران را در گفت‌وگو با تسنیم تأیید و یا تکذیب نکرد.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی
  • مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد