Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلماس گفت: مهم ترین وظیفه اهالی رسانه امیدبخشی به مردم و پرهیز از انتشار شایعات و اخبار و اطلاعات پزشکی غیرموثق است.

رضا ملسمی امروز ۷ فروردین در جلسه شورای اطلاع رسانی ستاد کرونای این شهرستان گفت: خوشبختانه فعالیت اصحاب رسانه شهرستان در رابطه با آگاهسازی بیماری کرونا بسیار مطلوب است و با اطلاع رسانی شفاف روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سلماس مردم رضایت خاطر در خصوص روند اطلاع رسانی این بیماری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم در سایه آگاهسازی شفاف و درست رسانه های شهرستان، بتوانیم با حداقل ابتلا در سلماس این مدت را سپری کنیم.

عباس محمدزاده معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سلماس نیز در این جلسه گفت: شیوع کرونا ویروس در جامعه ایران فراگیر شده و تلاش کادر درمانی و بهداشتی به عنوان مدافعین سلامت در راستای بهبودی مبتلایان قابل تقدیر است. 

وی بیان کرد: عزم و اراده عمومی مردم برای پیشگیری از اپیدمی گسترده و افزایش همکاری با مسئولان بهداشتی و درمانی و در خانه ماندن بسیار مهم است. 

به گزارش ایسنا،محمدزاده اظهار کرد: در این شرایط خاص بحرانی برخی ها در جامعه اقلام تاثیرگذار بر سلامت مردم را احتکار می کنند و اخیرا نیز بیش از ۳۱هزارعدد ماسک در  شهرستان توسط نیروهای سپاه کشف شد و قطعا برخورد با این افراد چه در سطح ملی و چه در سطح استان و شهرستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب

به گزارش خبرگزاری پلیس، مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: لینک های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • انتشار لینک‌ ثبت‌نام در طرح تذکر لسانی به کشف حجاب/ پلیس اطلاعیه داد
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: احتمالا ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی مجتمع الناصر باشند
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • تدریس عملیات «وعده صادق» در دانشکده‌های نظامی جهان