Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@12:06:13 GMT

عربستان ۲۵۰ زندانی خارجی را از ترس شیوع کرونا آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۶۲۳

عربستان ۲۵۰ زندانی خارجی را از ترس شیوع کرونا آزاد کرد

خبرگزاری ایسنا:  به نقل از خبرگزاری رویترز، رئیس کمیسیون حقوق بشر عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ آزادی این افراد با هدف بازگشت احتمالی به کاهش تهدید برای زندانیان در بند بازداشتگاه‌ها بدون به خطر انداختن امنیت عمومی است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که افراد بیشتری آزاد شوند.

 

ثبت ۱۱۲ جدید مورد ابتلا به ویروس کرونا در عربستان/ مرگ سه نفر
رسانه های خبری از ثبت ۱۱۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در عربستان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد که 112 نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند.

وزارت بهداشت عربستان سعودی همچنین از مرگ سه نفر در این کشور خبر داد .

بر اساس این گزارش، 4نفر نیز از این بیماری بهبود یافتند.

ملک سلمان: نشست گروه ۲۰ در جهت پاسخ به مسؤولیت ما در قبال کروناست

ملک سلمان در افتتاحیه اجلاس سران گروه ۲۰ گفت: برگزاری این اجلاس در راستای پاسخ‌گویی به مسؤولیت ما در مقابله با ویروس کروناست.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه اسکای نیوز، ملک سلمان، پادشاه عربستان در جلسه مجازی سران گروه ۲۰ که به بررسی انسجام تلاش‌ها برای مقابله با کرونا اختصاص دارد، تاکید کرد: کرونا همچنان قربانی می‌گیرد و شهروندان را متضرر می‌کند.

پادشاه عربستان تاکید کرد: تاثیر این شیوع احتمالا اقتصادها، بازارهای مالی و تجارت و زنجیره‌های امدادرسانی جهانی را دربربگیرد.

به گفته پادشاه سعودی، تاثیر شیوع ویروس منجر به مانع‌تراشی در چرخه توسعه، پیشرفت و تاثیر منفی بر دستاوردهای محقق شده طی سال‌های گذشته می‌شود.

وی تاکید کرد: عربستان اقدام به تلاش با کشورهای دوست و برادر و سازمان‌های متخصص برای اتخاذ تدابیر لازم جهت قطع زنجیره انتقال کرونا و تضمین سلامت افراد کرده است.

پادشاه سعوی ادامه داد: ما باید چارچوب آمادگی جهانی برای مقابله با بیماری‌های مسری را که احتمالا در آینده وجود خواهند داشت، تقویت کنیم.

وی افزود: تدابیر کارآمد اتخاذ شده از سوی کشورها را ارج می‌نهیم و حمایت کامل خود را از تلاش‌های سازمان جهانی بهداشت اعلام می‌کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: عربستان کرونا زندانیان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: در سه سال گذشته کمک های خیرین به جشن های گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

او افزود: از محل کمک های مردمی جمع آوری شده در سال گذشته ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندان های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک های مردمی به ستاد دیه در جشن های گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت ماه از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن گلریزان امسال خیرین درمیاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و 280 میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و 640 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان از حق خود گذشت کرده اند.

دیگر خبرها

  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی