Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:34:19 GMT

ارسال ده‌ها خودروی نظامی ترکیه به سوریه

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۷۴۸

ارسال ده‌ها خودروی نظامی ترکیه به سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربی الجدید، در حالی که تروریست‌های تحت حمایت ترکیه همچنان آتش‌بس در مناطق شمال غربی سوریه را با بمباران مواضع سوری نقض می‌کنند، ترکیه با ارسال ده‌ها خودروی نظامی و فرستادن نظامیان ارتش خود به این مناطق مواضع نظامی خود را تقویت کرده است.

ترکیه پس از اینکه ظهر روز چهارشنبه تروریست‌ها یک پل را در مسیر جاده بین المللی «ام ۴» منفجر کردند حالا امروز ترکیه یک ایستگاه نظامی در نزدیکی این پل ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بنا به توافق آتش‌بس میان روسیه و ترکیه، گشتی‌های مشترک ترکیه و روسیه در مسیر جاده بین المللی مسئولیت نظارت بر آتش‌بس را برعهده دارند و اقدام ترکیه در ایجاد پست‌های نظامی جدید نقض آتش‌بس محسوب می‌شود.

گروه‌های تروریستی مواضع نیرو‌های ارتش سوریه را در نزدیکی روستای السرمانیه در غرب حماه بمباران کردند. محور‌های الفطیره و کنصفره در جبل الزاویه در استان ادلب هم شاهد نقض آتش‌بس توسط تروریست‌ها بود که در هر دو با پاسخ مناسب ارتش سوریه همراه بود.

بیشتر بخوانید: کشته شدن دو نظامی ترکیه در حمله گروه پ ک ک

نیرو‌های ترکیه پس از منفجر شدن پل الکفیر صبح امروز پنجشنبه یک پست نظامی را در شهرک الکفیر واقع در حومه شهر جسر الشغور در غرب استان ادلب ایجاد کردند.

یک کاروان نظامی مرکب از ده‌ها خودروی نظامی وارد روستای الکفیر در نزدیکی جاده ام۴ شدند تا یک پست نظامی ایجاد کنند آن هم پس از اینکه تروریست‌ها پل الکفیر روی جاده بین المللی را منفجر کرده و باعث تخریب آن شدند.

یک گروه تروریستی با هدف مانع‌تراشی در برابر گشت‌زنی‌های مشترک روسیه و ترکیه در ادلب و مسدود کردن جاده بین‌المللی حلب-لاذقیه، پل روستای الکفیر در مجاورت شهر جسر الشغور استان ادلب واقع در جاده بین‌المللی حلب-لاذقیه (ام فور) را منفجر کرد.

ترکیه ظرف روز‌های گذشته سه پست دیدبانی جدید در روستا‌های بداما، الناجیه و الزعینیه درحومه غربی جسر الشغور ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات سوریه ارتش ترکیه نقض آتش بس گروه های تروریستی جاده بین المللی تروریست ها آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران: جهان با ماجراجویی خطرناک اسرائیل مقابله کند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی از استان حلب سوریه که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای نظامی و غیرنظامیان سوری شد را به شدت محکوم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ناصرکنعانی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با دولت و ملت سوریه به ویژه خانواده‌های شهدا و آسیب دیدگان این حملات ددمنشانه، افزود؛ این حملات، نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و نیز نقض حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است و ضروری است جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل متحد علاوه بر محکوم کردن این حملات متجاوزانه، اقدامات بازدارنده انجام داده و رژیم متجاوز صهیونیستی را پاسخگو کنند.

حمله اسرائیل به حومه دمشق پایتخت سوریه

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود؛ این حملات رژیم صهیونستی هماهنگ و همزمان با حملات گروه‌های تروریستی موجود در سوریه علیه مناطقی از این کشور، گواهی روشن بر حمایت رژیم تروریستی اسرائیل از گروه‌ها و جریان‌های تروریستی موجود در سوریه بوده که طی سال‌های متمادی امنیت ملی سوریه و امنیت منطقه را هدف قرار داده و جان هزاران شهروند بیگناه را قربانی اهداف شوم خود و حامیان شان نموده‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تصریح بر شکست و بی‌آبرویی رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، گفت حملات متجاوزانه به سوریه تلاشی زبونانه و ناامیدانه برای تداوم و گسترش بحران در منطقه با هدف ترمیم چهره شکست خورده این رژیم در مقابل ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت است و مقابله با این ماجراجویی خطرناک و ناقض امنیت و ثبات منطقه، یک مسئولیت بین‌المللی و جهانی است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به حملات اسرائیل علیه سوریه
  • شورای امنیت، تل آویو را درباره حمله به سوریه پاسخگو کند
  • کنعانی: حملات رژیم صهیونیستی به سوریه نقض تمامیت ارضی این کشور است
  • حمله رژیم صهیونیستی به حلب نقض آشکار قوانین بین‌المللی است
  • کنعانی: جامعه جهانی رژیم متجاوز صهیونیستی را پاسخگو کند
  • ایران: جهان با ماجراجویی خطرناک اسرائیل مقابله کند
  • واکنش ایران به حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه
  • کنعانی حملات رژیم صهیونیستی به حلب را شدیداً محکوم کرد
  • حمله رژیم اسراییل به «حلب» نقض آشکار قوانین بین‌المللی است
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد