Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار لرستان گفت: هیچ مسافری نباید استان را به عنوان مقصد خود انتخاب کند چون از امروز  ورودی شهرهای استان مسدود شده و خودروهایی که قصد ورود دارند برگشت داده می‌شوند. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سید موسی خادمی امروز در بازدید از مسیرهای ورودی‌ شهر خرم‌آباد به توصیه‌های دولت به مردم در رابطه با سفر نکردن مردم در این ایام شیوع کرونا تاکید کرد و اظهارداشت: متاسفانه یک عده از افراد که تعداد کمی هستند حقوق دیگران را نادیده گرفته و به سفر رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم دولت در سطح کشور هر نوع سفر به شهرها  ممنوع شده و این امر در استان نیز اجرا می‌شود افزود: هیچ مسافری نباید استان را به عنوان مقصد خود انتخاب کند چون از امروز  ورودی شهرهای استان مسدود شده و خودروهایی که قصد ورود دارند برگشت داده می‌شوند پس به هموطنان توصیه می‌شود این موضوع را جدی بگیرند و خود را دچار مشکل نکنند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه رانندگانیکه قصد عبور از شهرهای استان لرستان را دارند باید از مسیر کمربندی استفاده کنند عنوان کرد: به افرادی هم که از قبل وارد استان شده‌اند فرصتی داده شده تا فردا ساعت 12 ظهر از استان خارج شوند چون در صورت مشاهده بعد از زمان تعیین شده خودروی آنها توقیف و جریمه می‌شوند، از فردا خروجی شهرهای استان لرستان کنترل می‌شود پس باید این افراد هر چه سریع‌تر استان را ترک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسدودی تفرجگاه های استان خبر داد و گفت: برای  حفظ سلامت مردم تمام تفرجگاه‌های استان مسدود می‌شود پس هم استانی‌های عزیز برای جشن سیزده بدر امسال برنامه ریزی نداشته باشند.

خادمی تصریح کرد: با توجه به اینکه تردد بین برخی از شهرهای لرستان مسدود می‌شود مردم از رفت و آمد بین شهرها نیز خودداری کنند.

درخواست پرستار بخش کرونایی لرستان از مردم /‌ خواهش می‌کنم در خانه بمانید+فیلمجدیدترین اخبار کرونا لرستان|مبارزه جهادی مدافعان سلامت در کوهدشت / ‌دیدار روحانیون با کادر درمانی سلسلهتعداد مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان به 592 نفر رسید

انتهای پیام/642/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرهای استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد