Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@16:30:43 GMT

ارسال ده‌ها خودروی نظامی ترکیه به سوریه

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۸۵۴

به نقل از العربی الجدید، در حالی که تروریست‌های تحت حمایت ترکیه همچنان آتش‌بس در مناطق شمال غربی سوریه را با بمباران مواضع سوری نقض می‌کنند، ترکیه با ارسال ده‌ها خودروی نظامی و فرستادن نظامیان ارتش خود به این مناطق مواضع نظامی خود را تقویت کرده است.

ترکیه پس از اینکه ظهر روز چهارشنبه تروریست‌ها یک پل را در مسیر جاده بین المللی «ام ۴» منفجر کردند حالا امروز ترکیه یک ایستگاه نظامی در نزدیکی این پل ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بنا به توافق آتش‌بس میان روسیه و ترکیه، گشتی‌های مشترک ترکیه و روسیه در مسیر جاده بین المللی مسئولیت نظارت بر آتش‌بس را برعهده دارند و اقدام ترکیه در ایجاد پست‌های نظامی جدید نقض آتش‌بس محسوب می‌شود.

گروه‌های تروریستی مواضع نیرو‌های ارتش سوریه را در نزدیکی روستای السرمانیه در غرب حماه بمباران کردند. محور‌های الفطیره و کنصفره در جبل الزاویه در استان ادلب هم شاهد نقض آتش‌بس توسط تروریست‌ها بود که در هر دو با پاسخ مناسب ارتش سوریه همراه بود.

نیرو‌های ترکیه پس از منفجر شدن پل الکفیر صبح امروز پنجشنبه یک پست نظامی را در شهرک الکفیر واقع در حومه شهر جسر الشغور در غرب استان ادلب ایجاد کردند.

یک کاروان نظامی مرکب از ده‌ها خودروی نظامی وارد روستای الکفیر در نزدیکی جاده ام۴ شدند تا یک پست نظامی ایجاد کنند آن هم پس از اینکه تروریست‌ها پل الکفیر روی جاده بین المللی را منفجر کرده و باعث تخریب آن شدند.

یک گروه تروریستی با هدف مانع‌تراشی در برابر گشت‌زنی‌های مشترک روسیه و ترکیه در ادلب و مسدود کردن جاده بین‌المللی حلب-لاذقیه، پل روستای الکفیر در مجاورت شهر جسر الشغور استان ادلب واقع در جاده بین‌المللی حلب-لاذقیه (ام فور) را منفجر کرد.

ترکیه ظرف روز‌های گذشته سه پست دیدبانی جدید در روستا‌های بداما، الناجیه و الزعینیه درحومه غربی جسر الشغور ایجاد کرده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جاده بین المللی تروریست ها آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!

رئیس پلیس راه کهگیلویه‌وبویراحمد اعلام کرد: عصر امروز دوشنبه در اثر انحراف و واژگونی سه دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ شوتی در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند سه نفر جان باختند. در این تصادف سه دستگاه خودروی پژو۴۰۵ شوتی به علت تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن رانندگان در کنترل خودرو در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند. منبع: خبرفوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • ببینید | اولین تصاویر از واژگونی هولناک سه خودروی شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود!+عکس
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • سقوط یک پراید به رودخانه در جاده چالوس/ عکس