Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:28:30 GMT

توزیع رایگان ماده ضدعفونی کننده در مناطق محروم همدان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۹۰۱۸

توزیع رایگان ماده ضدعفونی کننده در مناطق محروم همدان

سیلوانا صلح میرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: یش از ۱۶ هزار بسته بهداشتی به همراه ۵۹ هزار عدد ماسک به ارزش حدود ۲۲۹ میلیون تومان از ابتدای اجرای طرح مقابله با کرونا تا ششم فروردین امسال در بین مردم توزیع شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز مردم به ماسک، یک نیکوکار ملایری با همکاری یکی از سمن های این شهرستان، فعالیت کارگاه خیاطی خود را به تولید ماسک اختصاص داد که در نتیجه این اقدام خداپسندانه، ۴۵ هزار ماسک تولید و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون داوطلبان هلال احمر همدان بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی ۶۱۰ کیلومتر از معابر و خیابان های استان، هشت دستگاه اتوبوس، ۲ گرمخانه، زندان و ۱۴۱ مسجد توسط تیم های و  نیروهای داوطلب هلال احمر اجرا شد و ادامه دارد.

صلح میرزایی افزود: ۱۰۷ پزشک و پیراپزشک داوطلب هم برای ارائه خدمات مشاوره ای و اطلاع رسانی در خصوص نحوه مراقبت های فردی و عمومی دعوت شدند که تاکنون بیش از هشت هزار نفر از  خدمات مجازی پزشکان و پیراپزشکان بهره مند شدند.

طبق گزارش روز گذشته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ۲۷ هزار و ۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۷۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹ هزار و ۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا روابط عمومی فوت مسجد وزارت بهداشت هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ شعار امسال هفته زمین پاک مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک برای نجات زمین است.
برای جلوگیری از رُسوبِ پلاستیک در زمین و استفاده نکردن از محصولاتِ غذاییِ نامرغوب، آیین نامه کاهشِ مصرفِ کیسه‌های پلاستیکی در سال ۱۴۰۱ تصویب شد، اما همچنان پلاستیک‌های سرگردان در مزارعی که چشمِ امیدشان به اجرای این مصوبه است در حال جولان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز