Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «کامبیز رستمی» روز پنجشبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس تصمیم جدید اتخاذ شده دفاتر پلیس ۱۰+ شهرستان های دالاهو (خیابان شهید باهنر)، سرپل ذهاب (حیابان امام)، قصرشیرین (بالا آبشار)، گیلانغرب (خیابان شهدا)، روانسر (بلوار ۲۲ بهمن)، ثلاث باباجانی (میدان معلم)، هرسین (خیابان امام)، صحنه (خیابان مولوی)، سنقروکلیایی (میدان سپاه) و کوزران (بلوار امام) از پنجم فروردین تا اطلاع بعدی تنها از ساعت ۹ تا ۱۲ پذیرای ارباب رجوع خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رستمی افزود: همچنین دفاتر پلیس ۱۰+ در شهرستان های جوانرود (بلوار انقلاب)، کنگاور (خیابان مهدیون)، پاوه (خیابان ۲۶ مرداد) و اسلام آبادغرب (خیابان آیت الله طالقانی) نیز از تاریخ ۹ تا ۱۴ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۳ در خدمت مردم خواهند بود.

معاون فاوا انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: دیگر دفاتر پلیس ۱۰+ شهرستان های یاد شده، جوانرود (خیابان معلم)، کنگاور (میدان بسیج)، اسلام آبادغرب (بلوار شهید چمران) و پاوه (بلوار امام محمد غزالی) نیز از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ فروردین و در همان ساعت یاد شده (۹ تا ۱۳) دایر خواهند بود.

وی در خصوص دفاتر پلیس ۱۰+ شهر کرمانشاه نیز گفت: از تاریخ شنبه ۹ تا پنجشنبه ۱۴ فروردین دفاتر مستقر در میدان فردوسی، میدان جمهوری، شهرک دولت آباد، خیابان نوبهار، چهار راه رودکی، شهرک مسکن و میدان آزادی با کد ۸۳۱۱۱۵ از ساعت ۸ تا ۱۴ پذیرای مردم خواهند بود.

سرهنگ رستمی تصریح کرد: در روزهای شنبه ۱۶ تا چهارشنبه ۲۰ فروردین نیز دفاتر مستقر در میدان ایثار، خیابان راهنمایی و رانندگی، خیابان ۲۲ بهمن، شهرک الهیه، بلوار طاق بستان، خیابان شهید اشرفی اصفهانی و میدان آزادی با کد ۸۳۱۱۲۳ در همان ساعت ۸ تا ۱۴ خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

در استان کرمانشاه تا ظهر امروز (هفت فروردین ۹۹) ۱۹۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۲۱ نفر آنها جان خود را از دست داده اند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ۲۲ بهمن انقلاب راهنمایی و رانندگی مسکن معلم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دفاتر پلیس ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این اطلاعیه آمده است :

به اطلاع مشترکین گاز طبیعی شهر سمنان می‌رساند به منظور انجام انجام عملیات وصل گاز شبکه در خیابان بیست متری وحدت کلیه مشترکین به شرح ذیل:

*خیابان رسالت ۱۳ - ۱۵ - ۱۷ - ۱۸
*خیابان هلال احمر ۸ - ۱۰
*خیابان کارگر ۲ - ۴ - ۶ - ۸ -۱۰ - ۱۲ - ۱۴ - ۱۶ - ۱۸ - ۲۰ و ۵ - ۷ - ۹ -۱۱ - ۱۳
*بلوار کارگر
* بلوار وحدت
در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۵ از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ عصر قطع خواهد شد؛ لذا از کلیه مشترکین واقع در این مناطق درخواست میگردد قبل از خروج از منازل شیر‌های مصرف داخلی و شیر اصلی بعداز کنتور را بسته و در طول مدت یادشده از دستکاری کنتور و رگوگلاتور اماکن خودداری و شیر‌های مصرف داخلی خودرا تا وصل مجدد گاز و تحویل آن توسط مامورین شرکت گاز شهرستان به حالت بسته نگه دارند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • چرایی تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد
  • تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد