Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز محتوای منتشر شده در فضای مجازی در قالب یک فایل صوتی از زبان یک زن و طرح ادعاهای وی پیرامون وخامت وضعیت شیراز به لحاظ شیوع کروناویروس را قویا تکذیب کرد.

عبدالرسول همتی عصر پنج‌شنبه ٧ فروردین در قالب یک فایل صوتی تاکید کرد: فایل صوتی منتشر شده در فضای مجازی که در آن یک زن ادعا میکند شیراز در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع کرونا قرار دارد، بی اساس و کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با بیان اینکه انتشار این فایل صوتی موجب رعب و وحشت شده است، خطاب به شهروندان فارس تاکید کرد که به جدیدترین، موثق ترین و بی واسطه ترین اطلاعات کرونایی در استان را از سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز یا از زبان بنده به عنوان سخنگوی این دانشگاه توجه کنند.

معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در این فایل صوتی گفته شده که مردم باید مایحتاج خود را سریعا از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها تهیه کنند در حالی‌که شلوغی فروشگاه‌ها خود تاثیر منفی در شیوع این بیماری دارد.

همتی خاطرنشان کرد: نمی‌گوییم که وضع شیوع این ویروس در فارس خوب است و بیخیال شویم، اما با تلاش مردم در حالت پایدار و باثباتی قرار داریم.

او اظهار کرد: خوشبختانه مردم استان فارس و شهر شیراز به توصیه‌ها عمل کرده و در خانه مانده‌اند اما نگرانی‌ها از تعطیلی روزهای آینده است و از آنها می‌خواهیم که همچنان در خانه بمانند و به مسافرت نروند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: بنابر اعلام ستاد ملی کرونا، از صبح جمعه ۸ فروردین محدودیت‌ها و مقررات سختگیرانه تری برای ورود و خروج شهرها ایجاد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امروز یک فایل صوتی با صدای یک زن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استان فارس و شیراز منتشر و فردی در آن مدعی شده که شیراز در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و مسئولان قصد دارند این شهر را از طریق هوایی گندزدایی کنند. مدعی این موضوع همچنین اعلام کرده بود که قرار است بسته‌های غذایی بین خانوارها در شیراز و فارس توزیع شود.

انتشار این فایل صوتی منجر به واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارس کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی شیراز فضای مجازی فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر

رئیس دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر با اشاره به آغاز رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر، گفت: کنکور سراسری در استان بوشهر در ۱۱ حوزه برگزار شد و که از مجموع داوطلبان بیش از ۶۰ درصد خانم هستند. - اخبار استانها -

محمد مدرسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در 11 حوزه استان بوشهر اظهار داشت: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در 11 حوزه آغاز شد.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر ادامه داد: آزمون داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه هم عصر امروز و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر 16 هزار و 242 داوطلب در 5 گروه آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند گفت: از این تعداد داوطلب 63 درصد خانم و 37 درصد آقا هستند.

رئیس دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان نسبت به سال قبل خاطرنشان کرد: در شهر بوشهر با 5 هزار و 717 نفر بیشترین داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که در دانشگاه خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

مدرسی تعداد شرکت‌کنندگان در کنکور سراسری در خارگ 61 نفر و تنگستان 607 نفر اعلام و تصریح کرد: در حوزه امتحانی جم یک‌هزار و 164 نفر، دشتستان 3 هزار و 562 داوطلب، دشتی یک‌هزار و 266 نفر و دیر 176 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

نماینده وزیر علوم در سازمان سنجش دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر ادامه داد: در حوزه‌های امتحانی دیلم 443 نفر، عسلویه 375 ، کنگان 976 و گناوه یک‌هزار 295 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: درصد داوطلبان کنکور در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی 60 درصد آقا و 40 درصد خانم هستند.

رئیس دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر با اشاره به اینکه تعداد شرکت‌کنندگان آزمون سراسری در دانشگاه خلیج‌فارس در گروه آزمایشی علوم ریاضی 776 نفر، گفت: در این دانشگاه در گروه آزمایشی علوم انسانی یک‌ هزار و 450 نفر، هنر 243 ، علوم تجربی 2 هزار و 642 و زبان‌های خارجی 606 نفر هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد