Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:57:03 GMT

جایگاه تیم ملی فوتسال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۹۶۵۶

جایگاه تیم ملی فوتسال مشخص شد

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فوتسال پلنت امروز جایگاه تیم‌های برتر جهان را اعلام کرد و در این بین تیم ملی فوتسال کشورمان بین ۱۰ تیم برتر جهان در جایگاه ششم قرار گرفت. در این رده‌بندی تیم ملی فوتسال برزیل، پرتغال و اسپانیا به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم جهان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بین برترین مرییان جهان، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان از بین ۱۰ سرمربی برتر جهان در جایگاه هشتم قرار گرفت. در این رده‌بندی سرمربیان تیم‌های ملی پرتغال، برزیل و روسیه به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است از ۱۵ تا ۲۵ مرادد ماه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که در کشور ترکمنستان برگزار می‌شود، شرکت کند. ملی پوشان کشورمان در این مسابقات در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند هم‌گروه شده است.

بیشتر بخوانید: فوتسال ایران همچنان بر بام آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال محمد ناظم الشریعه لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» تحت عنوان گرامیداشت «رحیم علی آبادی» کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.
این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
در این رقابت‌های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد