Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ابراهیم سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بر اساس نتایج آزمایشگاهی، آمار مبتلایان به کرونا در استان یزد به ۹۶۸ نفر رسیده است.

سلیمانی ضمن تاکید بر اینکه شهروندان برای پیشگیری از شیوع کرونا درخانه خود بمانند،افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۵ نفر از بیماران در استانجان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه‌های کادر درمانی و پزشکان در مبارزه با این یروس موثر است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت علوم پزشکی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم

به گزارش ورزش سه، دیدار پیکان و هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در شرایطی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. محمد ناصری، دروازه‌بان پیکان، در خصوص این تساوی گفت: می‌دانستیم تیم هوادار در نیمه اول فشار وارد می‌کند تا بتواند نتیجه بگیرد و گل بزند و همین اتفاق هم افتاد. ما آنالیز کرده بودیم اما نتوانستیم درست انجام بدهیم و گل خوردیم. خدا را شکر بچه‌ها کامبک زدند و توانستیم با دو گلی که زدیم، بازی را برگردانیم.

او در خصوص شرایط مالی این باشگاه عنوان کرد: کارنامه باشگاه پیکان مشخص است.‌ من به عنوان کسی که چهار سال است در این تیم هستم، هر سال پولم را به صورت کامل دریافت کرده‌ام و از این بابت باشگاه هیچ مشکلی ندارد. کمااینکه پاداش‌های خوبی هم برای بازی‌ها گذاشته‌اند و جا دارد از مدیریت باشگاه، آقای مددی و دیگر دوستان و اعضای هیئت مدیره تشکر کتم که این انگیزه را به تیم دادند و خدا را شکر توانستیم نتیجه بگیریم و از آخر جدول جدا شویم.

ناصری با اشاره به اینکه قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد، گفت: امسال قراردادم به پایان می‌رسد، اما قرارداد من با پیکان دلی است. باید ببینیم شرایط چطور است و صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

گلر پیکان در پایان در خصوص رتبه مدنظر این تیم در پایان فصل جاری گفت: ما در نیم فصل صحبت کردیم که انشالله بتوانیم فصل را با رتبه تک رقمی تمام کنیم و دنبال همین هم هستیم. فاصله امتیازی‌مان هم زیاد نیست و انشالله بتوانیم در بازی‌های رو در رو با حریفان، بازی‌ها را ببریم.

دیگر خبرها

  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • وقتی هیپی‌گریِ جوانان کار و کاسبی سلمانی‌های تهران را کساد کرده بود
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • هوش مصنوعی ناجی مبتلایان به آلزایمر خواهد شد؟
  • از قزوینی ها یاد بگیرید!