Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی در پیام های جداگانه ای از خدمات و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در پیام های جداگانه ای از خدمات و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام ها به شرح زیر است: 

برادر عزیز امیر سرلشکر موسوی ؛ فرمانده محترم  ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخشیدن نیروهای فداکار و قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان مبارزه با کرونا و خدمت رسانی به ملت غیور و صادق جمهوری اسلامی ایران ، برگ زرین دیگری از دفتر تلاش خالصانه پرسنل ارتش است ؛ که امید به آینده را رونق می بخشد و پیوند بین مردم و ارتش عزیز را مستحکم می سازد.
اینجانب این حماسه آفرینی بزرگ و فراموش ناشدنی را به شما و تمامی پرسنل شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می نمایم و دوام عمر تان را از ایزد یکتا و خداوند مهربان و کریم خواستارم.

همچنین در پیام نماینده ولی فقیه برای سرلشکر سلامی آمده است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخشش سپاه پاسداران در میدان دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی و بازدارندگی شیوع ویروس کرونا و حمایت جدی از ملت رشید ایران اسلامی در این میدان و پشتیبانی از آسیب دیدگان از سیل ، یکبار دیگر عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در نگاه مردم رونق بخشید.
  اینجانب وظیفه خود می دانم ازاین حماسه شگرف و جانبازی پرسنل سپاه ؛ خصوصا تلاش شبانه روزی کادر پزشکی ، تحت فرماندهی هوشمندانه شما تقدیر و تشکر کنم .در آستانه روز پاسدار ، ضمن تبریک آن روز و سالروز تولد حضرت سیدالشهدا علیه السلام ، شکوه حماسه پاسداران را به جنابعالی و تمامی رزمندگان این میدان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و بقاء عمرتان را از خداوند عزیز خواستارم.
 علی شیرازی
 نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیام قدردانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران

به گزارش همشهری آنلاین یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

شهید بهروز واحدی از رزمندگان سپاه اسلام در اثر حملات هوایی شب گذشته به مناطقی در شرق سوریه به شهادت رسید.

کد خبر 840863 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه سوریه

دیگر خبرها

  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی