Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس واحد بازرسی و نظارت اداره صمت گفت: از 22 اسفندماه سال گذشته تاکنون تعداد 21 واحد صنفی به علت تخلف از مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرهای ابرکوه و مهردشت پلمپ شده است.

محسن فلاح زاده در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در شهرستان ابرکوه ستاد تشکیل شده به منظور مقابله با این ویروس در استان یزد و شهرستان ابرکوه طی مصوبه‌ای اعلام کردند که کلیه اصناف به جز واحدهایی که مایحتاج ضروری مردم را تأمین می‌کنند تا 15 فروردین تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در راستای اجرای صحیح این مصوبه و جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره ویروس کرونا، گشت‌های مشترک دادستان، پلیس اماکن، مسئول اتاق اصناف، رئیس و بازرس اداره صمت شهرستان از تاریخ 22 اسفند سال 1398 آغاز، فعالیت خود را به‌صورت جدی و با قاطعیت آغاز کرد.

فلاح زاده خاطرنشان کرد: طی بازرسی‌های انجام شده از 22 اسفندماه تاکنون تعداد 21 واحد متخلف از جمله عرضه آهن، گل، کفش، آجیل، لوازم‌یدکی موتور و خودروهای سنگین، کارواش، جوشکاری، خشکبار، بستنی‌فروشی، تلفن همراه، کالای برق صنعتی، پتو، لوازم ورزشی، فست فود، کافی‌شاپ و کابینت سازی، شناسایی و پلمپ شدند.

وی ادامه داد: به جز واحدهای صنفی نانوایی، قصابی، عمده و خرده‌فروشان مواد غذایی، خواربار به‌جز آجیل و خشکبار، برنج و حبوبات، میوه و تره‌بار، لبنیات، عطاری، مرغ و ماهی، لوازم طبی و آزمایشگاهی، آپاراتی‌ها، آژانس‌ها و تاکسی‌تلفنی‌ها، فعالیت سایر اصناف در شرایط کنونی، تخلف محسوب می‌شود و بر طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

کارشناس واحد بازرسی و نظارت اداره صمت، تأکید کرد: تا زمانی که مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی به قوت خود باقی باشد، گشت‌های مشترک و بازرسی‌ها نیز به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با مالکان واحدهای تجاری متخلف برخورد و به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

 انتهای پیام/90027

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا ابرکوه واحدهای صنفی متخلف پلمپ واحد صنفی فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه