Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:15:01 GMT

آپشن های عجیب و غریب بی ام و X6 مدل ۲۰۲۰ + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۰۱۲۲

آپشن های عجیب و غریب بی ام و X6 مدل ۲۰۲۰ + فیلم

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، اگر مشتریان بخواهند، می‌توانند بی‌ام‌و X۶ خود را برای حرکت در مسیر‌های ناهموار تقویت کنند. مدل xDrive۴۰i همراه‌با پکیج آف‌رود به‌عنوان آپشن عرضه می‌شود. کیت اضافی آف‌رود امکاناتی مانند تعلیق بادی دو محور، دیفرانسیل عقب M Sport با کنترل الکترونیکی و چهار حالت مخصوص رانندگی آف‌رود طراحی‌شده برای سطح‌های مختلف از جمله برف، شن، ماسه یا صخره را به نسخه پایه اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از لحاظ فناوری‌های داخل خودرو، کوپه کراس‌اور X۶ مدل ۲۰۲۰ نسخه هفتم لایو کاکپیت (Live Cockpit) بی‌ام‌و را با iDrive دریافت می‌کند. امکانات این نسخه شامل داشبورد دیجیتال ۱۲/۳ اینچی و صفحه‌نمایش لمسی مرکزی ۱۲/۳ اینچی می‌شود که با ویژگی‌های استاندارد و آپشن مانند دستیار صوتی «Hey, BMW»، کنترل پیشرفته حرکات دست، اتصال Wi-Fi، شارژ بی‌سیم و سازگاری بی‌سیم با اپل کارپلی (البته با پرداخت هزینه سالانه) در دسترس قرار می‌گیرد.

تجهیزات استاندارد ایمنی خودرو شامل دستیار رانندگی فعال بی‌ام‌و (اساساً همان کنترل کروز راداری برای توقف و شروع حرکت در ترافیک است)، تشخیص نقطه کور دید راننده، هشدار برخورد از جلو و کنترل فاصله پارک می‌شود. با پرداخت هزینه‌های اضافی، خریداران بی‌ام‌و X۶ می‌توانند تجهیزات بیشتری را دریافت کنند که از جمله می‌توان به سیستم کمکی رانندگی بین خطوط، تغییر مسیر بین خطوط خودکار، سیستم جلوگیری از برخورد جانبی اشاره کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

بیشتر بخوانید: کولاک «بی ام و» در بزرگترین رویداد خودرویی جهان + فیلم

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم جذاب ترین ها بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته: در حال حاضر- فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه- به شرکت‌ها رسیده، موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینهء بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی