Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@18:20:18 GMT

مشکل شبکه فاضلاب شهر کهنوج مرتفع شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۰۴۳۰

مشکل شبکه فاضلاب شهر کهنوج مرتفع شد

به گزارش خبرنگار مهر مجید سعیدی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه فوق العاده شورای مدیریت بحران استان شهرستان‌های ریگان، کهنوج، رودبار جنوب و قلعه گنج در متأثر از بارش‌های سوم و چهارم فروردین شده‌اند، اظهار کرد: بارش تجمعی ۱۴۰ میلیمتری طی چند ساعت در منطقه جنوب استان اتفاق افتاد در حالی که پیش بینی استان توسط هواشناسی ۷۰ میلیمتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که در ساعات اولیه امدادرسانی در مناطق سیل زده انجام شد، اضافه کرد: مشکل آب ۱۶۷ روستا، برقراری خط انتقال برق ۲۱۰ روستا و بازگشایی راه روستایی ۱۵۵ روستا انجام شده است، اظهار کرد: دفن و معدوم سازی هزار و ۵۰۰ رأس دام تلف شده انجام و واکسیناسیون سایر دام‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه مشکل شبکه فاضلاب شهر کهنوج مرتفع شده است، ادامه داد: در موارد متعددی وجود دارد که در زمان بحران، شاهد قطع تلفن‌ها بوده‌ایم.

قانعی فرماندار رودبار جنوب در این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به اینکه ۱۱۵ روستا در مناطق سیل زده کمک‌های اولیه را دریافت کرده‌اند، افزود: در مناطق کوهستانی ۳۰ روستا همچنان راه ارتباطی آنها مسدود است که با تلاش نیروهای امدادی امیدوارم هرچه زودتر مسیر باز و کمک‌های اولیه توزیع شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برق تلفن سیل مدیریت بحران واکسیناسیون بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه

رضا داوودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های آبرسانی روستایی که در استان در دست اقدام است، گفت : با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) و در قالب دو قرارداد، در مجموع قرار است آبرسانی به ۸۶۰ روستای استان کرمانشاه انجام شود که اکنون این پروژه‌ها در دست اجرا و فعال هستند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این طرح‌های آبرسانی روستایی تا پایان سال ۱۴۰۵ به نتیجه برسد و دیگر روستای دارای تنش آبی در سطح استان نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه مجموع اعتباری که در قالب این دو قرارداد برای آبرسانی به روستا‌های استان در نظر گرفته شده را بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

داوودی با بیان اینکه این پروژه‌های آبرسانی روستایی به تدریج تا سال ۱۴۰۵ اجرایی خواهند شد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که در سال جاری نزدیک به ۲۰۰ روستای استان آبرسانی شود.

وی تعداد روستا‌هایی که در سال گذشته در استان آبرسانی شد را نیز نزدیک به ۱۹۰ روستا اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، کرمانشاه را از جمله استان‌های پیشتاز در پروژه‌های آبرسانی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) دانست و اظهار کرد: طی دو سال گذشته جهش قابل توجهی در آبرسانی به روستا‌های سطح استان شاهد بودیم و برخی از روستا‌ها که مشکلات چندین ساله داشتند، اکنون از نعمت آب شرب پایدار برخوردارند و یا به زودی آبرسانی خواهند شد.

به گفته داووی، شهرستان کرمانشاه با ۱۹۳ روستا بیشترین تعداد روستا‌هایی را دارد که باید آبرسانی شوند.

وی تامین به موقع اعتبارات را یکی از ملزومات اجرای طرح‌های آبرسانی اعلام کرد و یادآور شد: البته موانع دیگری از جمله وجود معارضین و... باید مرتفع شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بارندگی ۱۲۰ میلیمتری در سیستان و بلوچستان؛ انسداد راه ارتباطی ۳۵ روستا
  • صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • بارش باران در کهنوج/ آمادگی ستاد بحران
  • رفع مشکل آب روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • مجروح شدن ۱۲ نفر بر اثر حمله سه سگ گرگ در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه