Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@21:08:39 GMT

دستگیری 3 نفر از سارقین مسلح و اشرار سابقه‌دار ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۰۵۵۸

دستگیری 3 نفر از سارقین مسلح و اشرار سابقه‌دار ایرانشهر

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: 3 نفر از سارقین مسلح ایرانشهر در کمترین زمان ممکن با شگردهای فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

محسن گل محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی سه نفر از سارقین مسلح شهرستان پس از ارتکاب سرقت از سطح شهرستان و اعلام گزارش سرقت مسلحانه توسط مالباخته و شاکی بلافاصله توسط گشتی های نامحسوس پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر و در کمترین زمان ممکن با شگردهای فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این افراد مقادیری اموال مسروقه بهمراه دوقبضه سلاح کلاش و کلت کمری و مهمات مربوطه نیز کشف و متهمین با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

دادستان ایرانشهر ضمن هشدار به سارقین مسلح و اشرار منطقه اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن به اتمام طرح معرفی داوطلبانه و تحویل سلاح های غیر مجاز به مراجع ذیصلاح، به کلیه نهادهای انتظامی، نظامی و امنیتی شهرستان دستور برخورد قاطع با اینگونه مجرمین و جرائم خشن صادر و پرونده این افراد با جدیت و در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به مردم فهیم شهرستان ایرانشهر نیز  اطمینان خاطر خواهد داد سارقین مسلح و اشرار شهرستان قدرت و اختیار هیچ اقدام مجرمانه و ارتکاب جرمی را منبعد در شهرستان با تصمیمات سختگیرانه ی جدیدی که در شورای تأمین شهرستان مصوب شده را نخواهند داشت.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سرقت آگاهی ایرانشهر سارقین مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر