Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@05:53:38 GMT

بایرن مونیخ در خطر از دست دادن نویر

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۰۵۸۱

بایرن مونیخ در خطر از دست دادن نویر

خبرگزاری میزان- دروازه‌بان شماره یک سرخپوشان مونیخی ممکن است از این تیم جدا شود. تاریخ انتشار: 22:02 - 07 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۳۶۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بر اساس ادعای نشریه «بیلد» آلمان، بایرن مونیخ در خطر از دست دادن مانوئل نویر قرار دارد. این دروازه‌بان آلمانی که قراردادش در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۱ با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد، مذاکراتش با مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد هنوز به نتیجه نرسیده است، از این‌رو احتمال جدایی نویر ۳۳ ساله از این تیم در پایان قراردادش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه بایرن مونیخ در پنجره نقل‌وانتقلات ژانویه بود که به صورت رسمی اعلام کرد با الکساندر نوبل برای عقد قراردادی پنج ساله به توافق رسیده است و دروازه‌بان ۲۳ ساله شالکه از فصل آینده پیراهن سرخپوشان مونیخی را به تن خواهد کرد. مسئولان باشگاه بایرن مونیخ از جمله هانسی فلیک، سرمربی موقت باواریایی‌ها پیش از این اعلام کرده بودند که نویر حتی با آمدن نوبل همچنان دروازه‌بان اول سرخپوشان مونیخی خواهد بود.

مانوئل نویر که در سال ۲۰۱۱ از شالکه به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در ۳۷۴ بازی از رقابت‌های مختلف در درون دروازه این تیم ایستاده است. این دروازه‌بان آلمانی که از او به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان یاد می‌شود تاکنون با بایرن ۷ قهرمانی در بوندس‌لیگا، ۴ قهرمانی در جام حذفی آلمان، ۴ قهرمانی در سوپرجام آلمان، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: بارسلونا، کوتینیو را به چلسی پیشنهاد داد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ مانوئل نویر بایرن مونیخ الکساندر نوبل بایرن مونیخ دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد

 رانگنیک تایید کرده است که بایرن مونیخ درباره جایگاه سرمربیگری این تیم که به زودی خالی خواهد شد، با او تماس گرفته است. باواریایی‌ها با توجه به اینکه توماس توخل در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، به دنبال به خدمت گیری یک سرمربی جدید هستند. این غول آلمانی در نظر داشت تا ژابی آلونسو را به آلیانز آرنا بکشاند اما این سرمربی اسپانیایی که دوران درخشانی را در بایرلورکوزن سپری می‌کند، دست رد به سینه بایرن مونیخ و همچنین لیورپول زده است.

جستوجوهای بایرن مونیخ به نظر به رالف رانگنیک ختم شده است، سرمربی موقت سابق منچستر یونایتد که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد. رانگنیک در واکنش به این ادعا، با اعلام تهعد کامل خود به تیم ملی اتریش در تلاش برای آماده سازی تیمش جهت حضور در رقابت‌های یورو 2024، گفت:" تماس‌هایی از طرف باشگاه بایرن مونیخ برقرار شده است و من این را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع داده ام. رابطه ما بر اساس اعتماد بنا شده است. تمرکز من بر روی تیم ملی اتریش است. ما کاملا بر روی حضور در مسابقات اروپایی پیش رو تمرکز کرده ایم. من در اینجا احساس خوشایندی دارم، در حال حاضر دلیل مهمی برای پرداختن به این موضوع وجود ندارد."

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم