Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:16:39 GMT

پلمب ۱۵۰ واحد صنفی متخلف در خوزستان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۰۵۸۹

پلمب ۱۵۰ واحد صنفی متخلف در خوزستان

امیرحسین نظری پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دستورالعمل تعطیلی اصناف غیر ضروری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان از ابتدای هفته جاری ابلاغ شد و تنها اصناف در زمینه مواد غذایی اجازه فعالیت دارند.

وی گفت: این دستورالعمل با توجه به جلسه شورای تامین استان و در راستای مسوولیت های اجتماعی صادر شده است و بر اساس آن تمامی واحدهای صنفی غیر ضروری باید تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری ادامه داد: برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکان های شلوغ گشت های مشترکی با حضور بازرسان سازمان صمت استان ، نماینده دادستانی، بازرسان تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در حال انجام است تا از فعالیت مغازه ها و فروشگاه های غیر ضروری جلوگیری شود.

یکی از راه های قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا جلوگیری از تردد مردم در بازار و مکان های شلوغ است به همین منظور بازارهای خوزستان به غیر از اصناف مواد غذایی تعطیل شدند.

با شناسایی ۴۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان در این استان تا روز پنجشنبه به ۵۷۰ نفر رسیده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعزیرات مواد غذایی نیروی انتظامی ویروس خوزستان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند