Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:35:05 GMT

۳ اقدام مهم استان یزد در سال ۹۸ چه بود؟

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۰۶۸۷

۳ اقدام مهم استان یزد در سال ۹۸ چه بود؟

محمدعلی طالبی استاندار یزد در گفت‌وگو با  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات انجام شده این استان در سال ۹۸ گفت: سفر آقای رئیس جمهور به استان یزد در سال ۹۸ باعث شد تا چند مصوبه جدی برای توسعه آینده استان در نظر گرفته شود. برای مثال مصوباتی در حوزه ارتباطات ریلی استان یزد در نظر گرفته شد که که در حال انجام اقدامات اولیه آن هستیم و در سال ۹۹ این مصوبه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این سفر توانستیم استان یزد را به عنوان پایلوت اقتصاد دانش بنیان در کشور معرفی کنیم و اقدامات و فعالیت‌هایی را در راستای ترویج اقتصاد دانش بنیان در استان یزد شروع کنیم.

طالبی درباره اقدامات استان یزد در حوزه انتقال آب افزود: سال گذشته مطالعات لازم درباره انتقال آب از دریای عمان به استان یزد شروع  و فراخوان جذب سرمایه گذار برای اقدامات اجرایی این خط انتقال انجام شده است و عوامل اجرایی این پروژه تا پایان فروردین امسال فرصت دارند تا بعد از انتخاب سرمایه گذار کار اجرایی این پروژه شروع را شروع کنند.

او در پایان با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان یزد گفت: یکی از اقدامات مهم استان یزد در سال ۹۸،  توسعه‌ زیرساخت‌های مورد نیاز برای اسکان گردشگران بود که توجه خوبی به این موضوع شد، البته به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها را تا پایان فروردین امسال نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استان یزد پایلوت اقتصادی محمدعلی طالبی استان یزد سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدامات رژیم صهیونیستی

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی قدردانی و از آن حمایت کرد.

اسماعیل چمنی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ۲۷ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: شکست هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی و پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی اسرائیل خبیث در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، حق مسلم و انتظار مشروع جمهوری اسلامی ایران و امت اسلام بود.

وی افزود: تعرض به محل سفارت و کنسولگری کشور عزیزمان ایران در سوریه به معنای تعرض به خاک کشورمان بود و رژیم صهیونیستی باید می‌دانست که با این اقدام اخیر خود و شهادت جمعی از فرماندهان عالی رتبه مدافع حرم و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، آن هم در ماه مبارک رمضان و همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان امیرالمومنین حضرت امام علی(ع)، قطعا با پاسخی کوبنده از سوی جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد.

چمنی ادامه داد: در همین راستا نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز«یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با صدها فروند پهپاد و موشک مورد اصابت قرار داد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: از این رو به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی ضمن قدردانی از منویات مقام معظم رهبری و اذن معظم‌له در خصوص پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به اقدامات و جنایت‌های ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از اقدام شب گذشته فرزندان غیور میهن اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای نظامی در پاسخ به حمله روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق اعلام کرده و همچنین اعلام می‌دارم که در سنگر علم و دانش همواره پشتیبان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • سد و نیروگاه سریلانکا ساخت مهندسان ایرانی آماده بهره برداری شد
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • پاسخ ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقدامات رژیم صهیونیستی