Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@13:46:19 GMT

بازداشت اراذل و اوباش قزوینی در کرمان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۰۷۵۲

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان کرمان از بازداشت ۵ نفر از اراذل و اوباش استان قزوین در هتل جهانگردی این استان خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۵ نفر از استان قزوین پس از اسکان در هتل جهانگردی کرمان در پوشش مسافر به جرائمی همچون تیراندازی ایذایی، ضرب و جرح و قدرت نمایی با چاقو و سلاح سرد، نزاع و درگیری با مردم، تخریب عمدی، شرب خمر، روابط نامشروع، سرقت و سلب آسایش عمومی دست می‌زدند که با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی پلیس کرمان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ناظری افزود: همچنین یک دستگاه خودرو اپتیما و پژو ۴۰۵ از آنان توقیف شد.

وی تصریح کرد: همچنین هتل جهانگردی نیز به علت عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا به دلیل پذیرش مسافر با دستور مقام قضایی پلمب شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان سرقت پلیس اخبار حوادث اراذل و اوباش استان قزوین فرمانده انتظامی استان هتل کرمان کرونا کرونا ویروس ویروس کرونا ویروس ایران جوان عکس کرونا در جهان کرونا در ایران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای تدابیر و رهنمود‌های سردار فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

سردار یحیی الهی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مالخر خبر داد.

سردار الهی کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق بر (شوتی) و ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتادین متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تقیب مراجع قضایی و انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • دیدار مسئولان قزوین از فرمانده سپاه استان
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • پایان قدرت نمایی ۱۴ اراذل و اوباش در سیرجان
  • حمایت از اجرای طرح نور در قزوین
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند