Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین آمار نشان می‌دهد ویروس کرونا در ایتالیا بیش از هشت هزار قربانی گرفته است. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آمار جدید مبتلایان و فوتی های کشور ایتالیا نشان می دهد 8165 نفر در این کشور قربانی ویروس کرونا شده اند و در کل 80539 نفر مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی 24 ساعت گذشته 662 نفر جان باخته اند.

مقامات سازمان بهداشت جهانی اخیرا اعلام کرد انتظار می‌رود این هفته اوج ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا باشد.

دولت ایتالیا به‌دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا مجازات‌ها برای نقض محدودیت‌ها در مبارزه با شیوع این بیماری همه‌گیر را به‌شدت افزایش می‌دهد.

بر اساس مصوبه دولت ایتالیا کسی که تست کرونایش مثبت اعلام شده و عمداً از قرنطینه خارج شده است به یک تا 5 سال زندان محکوم می‌شود.

"جوزپه کونته"، نخست وزیر ایتالیا هم پیش از این ناقضان اعمال محدودیت‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را به جریمه‌های بالاتر از 40 تا 3هزار یورو تهدید کرده بود.

سازمان بهداشت جهانی: کرونا این هفته در ایتالیا به اوج خود می‌رسدشمار قربانیان کرونا در ایتالیا از 7500 نفر عبور کردجریمه زندان برای ناقضان قرنطینه کرونایی در ایتالیا

 

انتهای پیام/

 

R36447/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ایتالیا ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایتالیا ویروس کرونا ایتالیا ویروس کرونا کرونا در ایتالیا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است

بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای سوم فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد

۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری از آقایان و ۲۴ درصد از خانم‌ها بودند

تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود چهارو نیم درصد کاهش داشت

تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

«مسجدی» رئیس سازمان پزشکی قانونی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ با بیان مطلب فوق گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند؛ این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای سوم فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری از آقایان و ۲۴ درصد از خانم‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم